اس ام اس عاشقانه,اس ام اس

اس ام اس sms ، پیامک,اس ام اس عاشقانه,لطیفه,جوکهای زیبا,جوک جدید,اس ام اس سرکاری,داستان و حکایت,شعر طنز,اس ام اس جدید,joke,sms

اس ام اس عاشقانه,اس ام اس

اس ام اس sms ، پیامک,اس ام اس عاشقانه,لطیفه,جوکهای زیبا,جوک جدید,اس ام اس سرکاری,داستان و حکایت,شعر طنز,اس ام اس جدید,joke,sms

طنز سروده

مرتضی را همین ورا دیدم

پشت یک بنز مشکی زیبا

در ترافیک و دود وحشتناک

شاد و شنگول و رو به راه اما

تا مرا دید بی تعارف گفت

که کجا می روی بپر بالا

دعوتش را به جان پذیرفتم...

رفتم و پیش او گرفتم جا

ساعتی از گذشته ها گفتیم

بعد از احوالپرسی و این ها

صحبت کار و پول پیش آمد

ناله سر داده ، گفتم ای آقا

زندگی نیست این که ما داریم

رفته تا عرش قیمت کالا

مرتضی گفت وضع من بد نیست

چون که هستم دوشغله حالا

صبح ، پیش پدر زنم هستم

دارد او شرکتی در آفریقا ( جردن )

با حقوقش خریده ام ماشین

همچنین باغ و خانه و ویلا

عصرها هم معلمم ای دوست

می دهم درس ، ورزش و املاء

می دهم با حقوق آن هر برج

پول گاز و موبایل و برقم را

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد