اس ام اس عاشقانه,اس ام اس

اس ام اس sms ، پیامک,اس ام اس عاشقانه,لطیفه,جوکهای زیبا,جوک جدید,اس ام اس سرکاری,داستان و حکایت,شعر طنز,اس ام اس جدید,joke,sms

اس ام اس عاشقانه,اس ام اس

اس ام اس sms ، پیامک,اس ام اس عاشقانه,لطیفه,جوکهای زیبا,جوک جدید,اس ام اس سرکاری,داستان و حکایت,شعر طنز,اس ام اس جدید,joke,sms

اس ام اس تولد

اس ام اس ها و پیامک های مخصوص روز تولد

پیامک ویژه روز تولد
زمین اون گل رو به دست سرنوشت داد و سر نوشت اون گل رو تو قلب من کاشت تا باغچه خالی قلبم جایگاه یک گل باشد گل یاسمنم تولدت مبارک.

*

*

*

جدیدترین اس ام اس تبریک تولد
باور کن ماههاست زیباترین جملات را برای امروز کنارمی گذارم، امشب اما همه جملات فرار کرده اند، همینطور بی وزن و بی هوا آمدم بگویم

.

.

.

تولدت مبارک.

*

*

*

Sms تبریک تولد
داره بارون میاد  خوب که نگاه کردم.

.

.

.

هوا که ابری نبود…

اون فرشته ها هستن که دارن گریه میکنن……

آخه یکی ازشون کم شده

مهربون ترین تولدت مبارک

*

*

*

مسیج تبریک جشن تولد
برای روز تولد تو ۱۰ شاخه گل میخرم۹ شاخه گل طبیعی یک شاخه گل مصنوعی

و روی شاخه گل مصنوعی مینویسم تا پر پر شدن این گل دوستت دارم

تولدت مبارک

*

*

*

اس ام اس تبریک تولد باحال
تبریک دست خالی مرا با سخاوت بی حدت بپذیر…

تولدت مبارک…

*

*

*

اس ام اس تبریک روز تولد قشنگ
قشنگ ترین صدای زندگی تپش قلب توست با شکوه ترین روز دنیا تولد توست پس برای من بمان و بدان که عاشقانه دوستت دارم

*

*

*

اس ام اس تبریک تولد زیبا
نگاهت را قاب می گیرم. در پس آن لبخند. که به من. شور و نشاط زندگی می بخشد.

امروز روز توست

.

.

تولدت مبارک.

*

*

*

تولدت مبارک
جای هیچکس را هیچکس دیگر نمیتواند پر کند !

مهربانم :

تولدت مبارک

*

*

*

Sms مخصوص تبریک تولد
عزیزم به اندازه تمام کسانی که نمی شناسم دوستت دارم و سبدی از گلهای یاس و پونه با یه

آسمون ستاره تقدیم تو به خاطر تولد زیبایت.

*

*

*

بهترین اس ام اس های تولد
تاریخ تولد بهانه ایست تافراموش نکنی آمدنت را

.

تولدت مبارک.

*

*

*

اس ام اس تولد جالب
میلاد تو رو به تک تک گل های دنیا تبریک می گم ولی می دونم همشون حسودیشون میشه,اخه تو تنها گل باغچه قلب منی....

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد