اس ام اس عاشقانه,اس ام اس

اس ام اس sms ، پیامک,اس ام اس عاشقانه,لطیفه,جوکهای زیبا,جوک جدید,اس ام اس سرکاری,داستان و حکایت,شعر طنز,اس ام اس جدید,joke,sms

اس ام اس عاشقانه,اس ام اس

اس ام اس sms ، پیامک,اس ام اس عاشقانه,لطیفه,جوکهای زیبا,جوک جدید,اس ام اس سرکاری,داستان و حکایت,شعر طنز,اس ام اس جدید,joke,sms

پیامک تولد

پیامک های زیبا تبریک تولد

تولدت بهانه ای شد تا این فصل را بیشتر دوست داشته باشم زیرا فصل خوشحالی فرشتگان ، روز تولد توست. از طرف دوستدار تو و آرزوهای تو...

دنیا صدای گریه کودکی را شنید که امروز تنها بهانه برای خندیدن من است... امروز را با هم لبخند می زنیم تولدت مبارک.

.

.

یک تکه بلور از جنس حضور / یک یاس سپید از رنگ امید / با هر چه وفاست از سوی خدا / همه تقدیم تو باد. عزیزم امروز قشنگ ترین روز زندگیمه تولدت مبارک.

.

.

عزیزم 20 آبان روز تولدت را با آسمانی پر از ستاره های چشمک زن با دشتی پر از شقایق ها و با آرزوی موفقیت برای تو به تو تبریک میگویم.. گل من تولدت مبارک.

.

.

رسیده روز تولد تو که باز برات هدیه بگیرم ، واسه من اینم یه جور بهونه ست بگم که چقدر برات می میرم. روز آغاز زیستنت مبارک.

.

.

تو پرستوی امیدی ، مگر از من تو چه دیدی ، غربت من و که دیدی از کنارم پر کشیدی؟
با تمام بی وفایی هات میگم تولدت مبارک.

.

.

زیباترین تولدها ، آن هائیست که در رویا برای کسی میگیریم که عاشقانه دوستش داریم.
بهترین دلیل واسه زندگیم تولدت مبارک.

.

.

وفتی که پاتو گذاشتی رو این زمین خاکی ، تموم گل های عالم شدن از دست تو شاکی ، خدا هم هواتو داشته ، تو رو با گلا سرشته ، با تو دنیای پر از درد ، واسه من مثل بهشته ، روز میلادت مبارک عزیزترینم.

.

.

عزیزم آهنگ صدایت با به دنیا آمدنت زیباترین ترانه زندگیم ، نفس هایت تنها بهانه نفس کشیدنم و وجودت تنها دلیل زنده بودنم است ، پس با من بمان تا زنده بمانم
تولدت مبارک

.

.

واسه من جشن تولد یه بهونه بود همیشه / که رو هدیه بنویسم دلم از تو دور نمیشه.
عزیزم تولدت مبارک ، دوستت دارم.

.

.

روز تولد انسانها در هیچ تقویمی یافت نمی شود ، چرا که فقط در قلب کسانی است که به آنها عشق میورزیم.
عزیزم تولدت مبارک.

.

.

هنوز هم زمستون به یادت بهاره / تو قلبم کسی جز تو جایئ نداره / صدای دلم ناسازگاره / سکوتم به جز تو صدایی نداره / عزیزم تو اولین کسی هستی که عشقش در قلبم متولد شد و تولد عشق تو در بهار را تا پایان حیات بشر به کما خواهم برد.
از طرف دوستدار همیشگی تو

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد