اس ام اس عاشقانه,اس ام اس

اس ام اس sms ، پیامک,اس ام اس عاشقانه,لطیفه,جوکهای زیبا,جوک جدید,اس ام اس سرکاری,داستان و حکایت,شعر طنز,اس ام اس جدید,joke,sms

اس ام اس عاشقانه,اس ام اس

اس ام اس sms ، پیامک,اس ام اس عاشقانه,لطیفه,جوکهای زیبا,جوک جدید,اس ام اس سرکاری,داستان و حکایت,شعر طنز,اس ام اس جدید,joke,sms

اس ام اس تبریک تولد

تمام لحظه های عمرم بدرقه نفس کشیدن توست

به دنبال کوچکترین فرصت بودم تا بزرگترین تبریک را نثار قلب مهربانت کنم

ورق خوردن برگ سبز دیگری از زندگی ات را تبریک میگویم

تولدت آذین زندگی ام باد...

جملات زیبا تبریک تولد

روز تولدت آغاز سفر زیبا و پرهیجان

“دور خورشید در ۳۵۶ روز” است

خیلی مواظب خودت یاش و سعی کن بهت خوش بگذره

تولدت مبارک

اس ام اس تبریک سالروز تولد

زیباترین چشم انداز تندیس نگاه توست

و قشنگترین لحظه لحظه روییدن توست

سالروز تولدت را با تقدیم یک سبد گل سرخ تبریک میگویم . . .

اس ام اس تبریک تولد دوست

(تبریک تولد برای دوست)

دوست عزیزم

به یمن آمدنت هزاران ستاره در آسمان دلم خندید

تنها برای تو که و اولین و آخرین حکایت بی انتهای دوستی هستی

مینویسم که به یادت هستم

و هزاران شاخه گل مریم را در روز تولدت تقدیمت میکنم

تولدت مبارک

اس ام اس تبریک تولد پدر

(تبریک تولد برای پدر)

پدر عزیزمان

ما با هر تبسمت هزاران بار می شکفیم و با هر تپش قلبمان هزار بار نامت را میخوانیم

اگر بر روی زمین تنهاییم، ولی تو مثل ماه نگاهمان میکنی

ما بر وجود نازنینت سجده شکر میگذاریم.

تولدت مبارک. فرزندانت

اس ام اس تبریک تولد مادر

(تبریک تولد مادر)

مادر مهربانم

الهی جاده زندگیت هموار، آسمان چشمانت صاف و دریای دلت همیشه آرام و زلال باشد

و هیچ وقت از دنیا خسته نباشی

تولدت مبارک

اس ام اس قشنگ تبریک تولد

روز میلاد روز آفرینش است و بهترین روز خدا

روز میلاد تو آفرینش بهترین هدیه برای قلب تنهای من است

روز میلادت را با ۲۰ شاخه گل سرخ تبریک میگویم . . .

اس ام اس تبریک تولد همسر

(تبریک تولد همسر)

(نام همسر) عزیزم

تا دیروز نبودی ولی حس بودنت به من شوق زیستن بخشیده

به دنیا آمدی و دنیای من شدی و بهترین صدا تپش قلب توست و بودنت تنها دلیل بودنم

به جای شمع غمهایت را به آتش میکشم و هدیه ام قلبی است کوچک

تو را به روز تولدت تبریک میگویم

همسرت

اس ام اس جدید تبریک تولد همسر

(تبریک تولد همسر)

(نام همسر) جان تنها مونسم،

یک باغ گل شقایق تقدیم به تو که بهترینی، (روز تولد)

سالروز تولدت مبارک

اس ام اس تبریک تولد برادر

(تبریک تولد برادر)

برادر عزیزتر از جانم

وقتی به دنیا آمدی خداوند با تمام عظمتش به زمین لبخند زد

و بهار را به یمن حضورت به ما بخشید

عزیزم تولدت مبارک

اس ام اس زیبا تبریک تولد همسر

(تبریک تولد همسر)

(نام همسر) جان

با وجود پرمهر و نگاه گرمت دنیایی از پاکی، صداقت و صمیمیت را برایم به ارمغان آوردی

برای توصیف مهربانی‌ات واژه‌ها یاری نمی‌دهند. تا ابد به تو وفادار خواهم ماند

سالروز شکفتن گل وجودت را عاشقانه تبریک می‌گویم . . .

اس امس تبریک تولد همسر

(تبریک تولد همسر)

(نام همسر) عزیز

همیشه برقرار باش تا بی قرار نباشی

چرا که در تمام لحظه‌های سخت و مشکلات زندگی تو تنها تکیه گاهم هستی

دوستت دارم و سالروز تولدت را تبریک می‌گویم . . .

جدیدترین اس اس های تبریک تولد

عزیزتر از جانم

می‌خواستم زیباترین کلام را برایت بنویسم

اما پنداشتم ساده نوشتن همچون ساده زیستن زیباست

دوستت دارم ، تولدت مبارک

اس ام اس جدید تولدت مبارک

خوشبختی من در بودن باتو است و روز تولد تو تقدیر خوشبختی من است

تو آمدی و عمیق ترین نگاه را از میان چشمان دریایی ات به وصال قلبم نشاندی

زیباترین گلهای دنیا تقدیم به تو ، بهترین عشق دنیا

تولدت مبارک

اس امس جدید تبریک تولد

تولدت آغاز زیباییهاست

هزاران گل یاس سپید تقدیمت میکنم

متن تبریک تولد

به پاس تمام خوبیهایت ، بهترینها را برایت آرزو میکنم

تولدت مبارک

زیباترین اس ام اس تبریک تولد

ای زیباترین ترانه هستی

بدان که شب میلادت برایم ارمغان خوبیها و زیباییهاست

پس ای سرکرده خوبیها میلادت مبارک

متن قشنگ تبریک تولد

دستانم تشنه دستان تو

شانه هایم تکیه گاه خستگیهایت

به پاکی چشمانت قسم تا ابد با تو میمانم

بی آنکه دغدغه فردا را داشته باشم

چون میدانم فردا بیش از امروز دوستت خواهم داشت

عزیزم سالروز تولدت مبارک

جملات عاشقانه تبریک تولد

وجود تو تنها هدیه گرانبهایی بود که خداوند من را لایق آن دانست

و هدیه من به تو نازنین قلب عاشقی است که فقط برای تو میتپد

عاشقانه و صادقانه دوستت دارم و سالروز تولدت را تبریک میگوییم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد