اس ام اس عاشقانه,اس ام اس

اس ام اس sms ، پیامک,اس ام اس عاشقانه,لطیفه,جوکهای زیبا,جوک جدید,اس ام اس سرکاری,داستان و حکایت,شعر طنز,اس ام اس جدید,joke,sms

اس ام اس عاشقانه,اس ام اس

اس ام اس sms ، پیامک,اس ام اس عاشقانه,لطیفه,جوکهای زیبا,جوک جدید,اس ام اس سرکاری,داستان و حکایت,شعر طنز,اس ام اس جدید,joke,sms

اس ام اس جدید غمگینانه و دلشکسته 90

اس ام اس جدید غمگینانه و دلشکسته 90 

 

جلوتر نیا!

خاکستر می شوی.

اینجا دلی را سوزانده اند...

********************************

به قلبم نشستی نگفتم چرا ، دلم را شکستی نگفتم چرا ، یکی خواب شبهای من را ربود ، چو دیدم تو هستی نگفتم چرا؟

********************************...

هنوز نیامده ای خداحافظ ؟

تقصیر تو نیست

همیشه همین گونه بوده ، برو اما من پشت سرت دست نه ، دل تکان می دهم.

********************************

شبی دیگر به یاد دلبرم طی شد...خدایا ساغرم خالی ز می شد...مرا با آتش غم واگذارید...دل رسواگرم آواز نی شد

********************************

زندگی را نفسی ارزش غم خورن نیست ، و دلم بس تنگ است

بی خیالی سپر هر درد است ، باز هم می خندم ، آنقدر می خندم که غم از روی رود . . .

********************************

دلم دریاچه اندوه و درد است ، نگاهم کوچک و خاموش و سرد است ، ببین این لحظه های بی تو بودن ، به شهر کوچک قلبم چه کرده است.

فرستنده : 0998***0918

********************************

دلم را سخت می شکنی و آسان عذر میخواهی. . . عادلانه نیست . . .

فرستنده : 1940***0911

********************************

بیقرار هیچ قرارى نبوده ام مگر قرارى که با تو داشتم و هرگز نیامدى»

فرستنده : مینا 5499***0936

********************************

ای دوست غرور دلت احساس مرا درک نکرد ، آفرین بر غم عشقت که مرا ترک نکرد.

********************************

چگونه در این چشم های زیبا

جا داده ای

این همه دروغ را؟!

********************************

اگر یار مرا دیدی به خلوت بگو ای بی وفای بی مروت

غمم دادی و غمخوارم نکردی سروکارت به فردای قیامت.

********************************

با تو از عشق میگفتم

از پشیمانی

و از اینکه فرصتی دوباره هست یا نه ؟!...

در جواب صدایی بی وقفه می گفت:

"دستگاه مشترک مورد نظر خاموش می باشد!!!"

********************************

به من نگو نمی خوام اسمی ازت بیارم

هر چی که بود تموم شد نگو دوست ندارم

همش نگو نمی خوام به پای تو بسوزم

من اشتباه کردم عاشقتم هنوزم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد