اس ام اس عاشقانه,اس ام اس

اس ام اس sms ، پیامک,اس ام اس عاشقانه,لطیفه,جوکهای زیبا,جوک جدید,اس ام اس سرکاری,داستان و حکایت,شعر طنز,اس ام اس جدید,joke,sms

اس ام اس عاشقانه,اس ام اس

اس ام اس sms ، پیامک,اس ام اس عاشقانه,لطیفه,جوکهای زیبا,جوک جدید,اس ام اس سرکاری,داستان و حکایت,شعر طنز,اس ام اس جدید,joke,sms

اس ام اس دلگیر شدن اس ام اس دلخوری

هرگز به کسی نگاه نکن وقتی قصد دروغ گفتن داری.. هرگز به کسی محبت نکن وقتی قصد شکستن قلبش را داری.. هرگز قلبی را قفل نکن وقتی کلیدش را نداری

*************************************

من منتظرت شدم ولی در نزدی / بر زخم دلم گل معطر نزدی

گفتی که اگر شود می آیم اما / مرد این دل و آخرش به او سر نزدی*************************************

امروز با غرورت باز م مرا شکستی / با ناز و قهر و کینه مهرم زدل گسستی

دانی که بی تو هیچم ای ماه  بی مروت /  باشد که بار دیگر قلب مرا شکستی

*************************************

بسوزد دلت که سوزاندی دلم را /  به ویرانی کشاندی منزلم را

فکندی زیر پا احساس و شورم /  نکردی رحم،  حتی بر غرورم . . .

*************************************

پرستوها چرا پرواز کردید؟جدایی را شما آغاز کردید

جدایی بی وفایی قهر و دوری همه باشند گناه آشنایی

*************************************

امروز با غرورت باز م مرا شکستی  با ناز و قهر و کینه مهرم زدل گسستی

دانی که بی تو هیچم ای ماه  بی مروت   باشد که بار دیگر قلب مرا شکستی

*************************************

شده بازیچه ای قلب صبورم شکستی عاقبت بال غرورم

به آسانی گذشتی از کنارم مثال دفتری کردی مرورم

*************************************

پیش از آنی که به چشمان تو عادت بکنم / باید ای دوست به هجران تو عادت بکنم

یا نباید به سرآغاز تو نزدیک شوم / یا از آغاز به پایان تو عادت بکنم

بهتر آن است که چشم از تو بپوشم انگار / تا به چشمان پشیمان تو عادت بکنم

*************************************

بی وفا!!! این روزها نه مجالی برای دلتنگی دارم و نه حوصله ات را ولی با این همه، گاه گاهی دلم هوای تو را میکند

*************************************

دفترنقاشی من تو شهرغم گمشده به کی بگم بامعرفت دلم واست تنگ شده.
فرستنده : 3131***0939

*************************************

دلم توفانی از غم هاست\طلوع سخت ماتم هاست\نمیدانم چرا این دل همیشه غرق رؤیاهاست.
فرستنده : 8229***0936

*************************************

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد