اس ام اس عاشقانه,اس ام اس

اس ام اس sms ، پیامک,اس ام اس عاشقانه,لطیفه,جوکهای زیبا,جوک جدید,اس ام اس سرکاری,داستان و حکایت,شعر طنز,اس ام اس جدید,joke,sms

اس ام اس عاشقانه,اس ام اس

اس ام اس sms ، پیامک,اس ام اس عاشقانه,لطیفه,جوکهای زیبا,جوک جدید,اس ام اس سرکاری,داستان و حکایت,شعر طنز,اس ام اس جدید,joke,sms

اس ام اس غمگینانه و احساسی جدید

ما را کبوترانه وفادار کرده است / آزاد کرده است و گرفتار  کرده است

بامت بلند باد که دلتنگیت مرا / از هرچه هست غیر تو بیزار کرده است

********************************

روزی اگر نبودم ، تنها آرزویم ساده ام این است

ریز لب بگویی :

“یادش به خیر”

********************************

پشت پا خوردم ز هر کَس که گفت یار منه

چون که دیدم روز و شب در پی آزار منه

هرکه دستی از محبت حلقه کرد بر گردنم

دیدم این دست محبت ، حلقه دار منه

********************************

ببین خدایی با دلم چه کردی این کارا رو با دل دیگه کردی؟ / هیچکی مثه من نازتو خریده؟ هیچکی با رویای تو پر کشیده؟ برو ولی اینو یادت بمونه تو قول داده بودی بی وفای دیوونه

********************************

هرگز نشد بیای پیشم بگیری دستای منو / بدونی من عاشقتم گوش کنی حرفای منو / تو بی وفا بودی ولی اونی که برات میمیرد منم / تا زنده ام دوست دارم اینم کلام آخرم

********************************

وقتی فهمید میخوامش، خندید و رفت / التماس رو تو چشام دید و رفت / با تمام خوبیهام اون بی وفا / رنگ غم تو چشام پاشیدو رفت

********************************

دلم را مبتلایت کرده بودم / خودم را خاک پایت کرده بودم / ندانستم بی وفا هستی وگرنه / همان اول رهایت کرده بودم!

********************************

بی تو نه کار دنیا لنگ می مونه نه بین زمین و آسمون جنگ میشه نه کوه آب میشه نه آب سنگ میشه، فقط دل منه که برات تنگ میشه

********************************

من دلم تنگ است و یار دلتنگ نیست، حال دل از من نمیپرسی چرا؟ حال پرسیدن که دیگر ننگ نیست

********************************

دفتر نقاشی من تو شهر غم گم شده، به کی بگم با معرفت دلم برات تنگ شده؟

********************************

امشب ای ماه به درد دل من تسکینی / آخر ای ماه تو هم درد من مسکینی

تو هم ای بادیه پیمای محبت چون من / سر راحت ننهادی به سر بالینی

********************************

عاشق شدم و محرم این کار ندارم / فریاد که غم دارم و غمخوار ندارم

بسیار شدم عاشق از این پیش / آن صبر که هر بار بود این بار ندارم

********************************

نکند قاصدکی را که برایم فرستادی بازیچه دست کودکی بازیگوش شده
که اینچنین دل تنگم بی خبر مانده ؟

********************************

آنقدر دور شده ای که
چشمانم حتی خواب آمدنت را هم نمی بینند . . .

********************************

اشک من طوفان غم آرد به دل ..خنده بر لب میزنم تا کس نداند راز دل.

********************************

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد