اس ام اس عاشقانه,اس ام اس

اس ام اس sms ، پیامک,اس ام اس عاشقانه,لطیفه,جوکهای زیبا,جوک جدید,اس ام اس سرکاری,داستان و حکایت,شعر طنز,اس ام اس جدید,joke,sms

اس ام اس عاشقانه,اس ام اس

اس ام اس sms ، پیامک,اس ام اس عاشقانه,لطیفه,جوکهای زیبا,جوک جدید,اس ام اس سرکاری,داستان و حکایت,شعر طنز,اس ام اس جدید,joke,sms

اس ام اس جداشدن

از جدا شدن نوشتی رو تن زخمی هر برگ / گریه کردم و نوشتم : نازنینم یا تو یا مرگ.

فرستنده : 8557***0913

****************************

می نویسم دفتری با اشک و آه ، در شبی تاریک و غمگین و سیاه ، می نویسم خاطرات از روی درد ، تا بدانی دوریت با من چه کرد.

فرستنده : جواد ابراهیمی از قم

****************************

بر دوش دلم بار غمت سنگین است
دور از تو همیشه قلب من غمگین است

****************************

نترسم که با دیگری خو کنی
تو با من چه کردی که با او کنی؟

****************************

به لب های تو می سازم کلامی / سرود آشنایی یا سلامی
ندارم جز غم عشق تو در سر / ولی افسوس ها از من جدایی

****************************

گفتی که دگر در تو چنان حوصله ای نیست / گفتم که مرا دوست نداری گله ای نیست
رفتی و خدا پشت و پناهت به سلامت / بگذار بسوزد دل من مسئله ای نیست

****************************

ما گذشتیم و گذشت آنچه تو با ما کردی
تو بمان با دگران وای به حال دگران

****************************

خدایا اگر سوزم سزا باشد / اگر دردم دوا باشد / ازین بدتر کجا باشد / که من از یارم جدا باشم
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد