اس ام اس عاشقانه,اس ام اس

اس ام اس sms ، پیامک,اس ام اس عاشقانه,لطیفه,جوکهای زیبا,جوک جدید,اس ام اس سرکاری,داستان و حکایت,شعر طنز,اس ام اس جدید,joke,sms

اس ام اس عاشقانه,اس ام اس

اس ام اس sms ، پیامک,اس ام اس عاشقانه,لطیفه,جوکهای زیبا,جوک جدید,اس ام اس سرکاری,داستان و حکایت,شعر طنز,اس ام اس جدید,joke,sms

اس ام اس فراق یار

نمیدانم چرا بیمارم امشب / سکوتی خفته در گفتارم امشب
غم اشک دلم آهسته میگفت / پریشان از فراق یارم امشب

***************************

ای بی تو زمانه سرد و سنگین در من / ای حسرت روزهای شیرین در من!بی مهری انسان معاصر در توست / تنهایی انسان نخستین در من!

***************************...

ای دوست به خدا دوری تو دشوار است ، بی تو از گردش ایام دل بیزار است ، بی تو ای مونس جان دل ز غمت می سوزد  دل افسرده من طالب یک دیدار است.

فرستنده : 3800***0939

***************************

بوی غربت می دهم اما غریبه نیستم ، گرچه می دانم که عمری در غریبی زیستم ، روبه روی آینه شب تا سحر غم می خورم تا بفهمم عاقبت در جستجوی کیستم.

فرستنده : 8007***0938

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد