اس ام اس عاشقانه,اس ام اس

اس ام اس sms ، پیامک,اس ام اس عاشقانه,لطیفه,جوکهای زیبا,جوک جدید,اس ام اس سرکاری,داستان و حکایت,شعر طنز,اس ام اس جدید,joke,sms

اس ام اس عاشقانه,اس ام اس

اس ام اس sms ، پیامک,اس ام اس عاشقانه,لطیفه,جوکهای زیبا,جوک جدید,اس ام اس سرکاری,داستان و حکایت,شعر طنز,اس ام اس جدید,joke,sms

اس ام اس غم و اندوه

پرستوی محبت در دلم مرد ، سبوی غصه هایم بر زمین خورد ، چنان از درد و غم بر خود ملولم ، گل شادی درون سینه پژمرد.

فرستنده : سارا 6634***0912

****************************

ماه همیشه پشت ابر نمی مونه ، گاهی هم پشت دستای تو میمونه ، وقتی گریه می کنی.

****************************

فراق یعنی دوری ، دوری یعنی دلتنگی ، دلتنگی یعنی تو ، تو یعنی تمام دنیا.

فرستنده : 2210***0935

****************************

رفتی و ندیدی که چه محشر کردم / با اشک ، تمام کوچه را تر کردم / وقتی که شکست بغض تنهایی من ، وابستگی ام را به تو باور کردم.

****************************

دل که رنجید از کسی خرسند کردن مشکل است شیشه بشکسته را پیوند کردن مشکل است.

****************************

دیشب تو خواب با بارون مسابقه دادم ، اون بارید و من گریه کردم. باهاش از تو حرف زدم. اون دلتنگ خورشید شده بود و من دلتنگ تو.

فرستنده : 2646***0938

****************************

نظرات 1 + ارسال نظر
رفعت جمعه 5 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:48 ق.ظ http://ghasedakkhoshkhabar.blogfa.com

سلام دوست خوبم.اس ام اسات باحال و خوشگلند.ممنون که به وبلاگم سرزدی .این اس ام اسو لطفا واسم تو وبلاگت بذار:هر وقت دلم برات تنگ میشه میرم اون بالا بالا ها ،پشت ابرامیشینمو گریه میکنم،همه فکر میکننداره بارون میاد ولی تو بدون بارون نیست دل منه که برات تنگ شده :) تقدیم به بهترین دوستم:r.m

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد