اس ام اس عاشقانه,اس ام اس

اس ام اس sms ، پیامک,اس ام اس عاشقانه,لطیفه,جوکهای زیبا,جوک جدید,اس ام اس سرکاری,داستان و حکایت,شعر طنز,اس ام اس جدید,joke,sms

اس ام اس عاشقانه,اس ام اس

اس ام اس sms ، پیامک,اس ام اس عاشقانه,لطیفه,جوکهای زیبا,جوک جدید,اس ام اس سرکاری,داستان و حکایت,شعر طنز,اس ام اس جدید,joke,sms

اس ام اس فاصله ها

اس ام اس های مخصوص جدایی و فاصله ها

خوب من ، کاش از این فاصله حس میکردی لحظه هایم همه از غیبت تو دلگیرند...

فرستنده : 0944***0939

اس ام اس غمگینانه

مردن و گم شدن از ماست نه از فاصله ها ، گرچه دیگر همه جا پر ز جدایی شده است ، مشکل از طاقت دل هاست نه از فاصله ها.

اس ام اس دلگیر شدن

من از این فاصله ها دلگیرم بی تو اینجا چه غریبانه شبی می میرم ، دیر سالیست که می خواهم از اینجا بروم ولی انگار که با قلب زمین زنجیرم.

ام اس فاصله افتادن

گوته نویسنده بزرگ آلمانی میگه: فاصله گرفتن از آدمایی که دوستشون داریم بی فایده است ، زمان به ما نشان خواهد داد که جانشینی برای آنها نیست!

اس ام اس دوری و فاصله افتادن

دوری فقط تعبیریست که فاصله ها از ما دارند اما بی خبرند از نزدیکی دلهایمان.

اس ام اس دیدار و دلتنگی

مینویسم د – ی – د – ا – ر
تو اگر بی من و دلتنگ منی ، یک به یک
فاصله ها را بردار.

اس ام اس بیقراری و دلتنگی

بیقرار توام و در دل تنگم گله هاست ، آه بی تاب شدن عادت کم حوصله هاست ، همچو عکس رخ مهتاب که افتاد در آب. در دلم هستی و بین من تو فاصله هاست

اس ام اس غمگینانه و فاصله افتادن

چقدر فاصله ی ما دور است ، فکر میکنم هیچ وقت نرسیم و من در کنار این دنیا تنها بمانم و تو همیشه منظره ی من باشی و قبله ی نگاه من.

اس ام اس سلام کردن

گرمی سلامم آتش خاطره هاست ، پذیرا باش اگرچه میان ما فاصله هاست!!!

اس ام اس فاصله

یه من ، یه تو ، یه فاصله ، نه نشد!

بی من ، یه تو ، یه فاصله ، نه! نشد!

یه من ، بی تو ، یه فاصله ، نه نشد!

یه من ، یه تو ، بی فاصله ، حالا شد...!!

فرستنده : 09380006276

اس ام اس دلتنگی

میگن فاصله ها سردی میاره! نمیدونم چرا فاصله بین من و تو دلتنگی میاره!

اس ام اس دوری و فاصله

تقدیم به او که به رسم جاده ها دور است اما به رسم دل با او هیچ فاصله ای نیست.

اس ام اس عاشقانه فاصله ها

پرسید کدام راه نزدیکتر است؟ پرسیدم به کجا؟ گفت به خلوتگاه دوست. گفتم تو مگر فاصله ای می بینی بین دلو آنکس که دلت منزل اوست.

اس ام اس رفاقتی

نزدیک ترین رفیق به تو کسیه که از دورترین فاصله ها به یادت باشه.

اس ام اس خوشبختی

خوشبختی فاصله ی این بدبختی است تا بدبختی دیگر.

اس ام اس فاصله افتادن بین هم

از هم قفس شدن تا هم نفس شدن بسیار فاصله ست.

اس ام اس فاصلها

نرسد دست تمنا چو به دامان شما ، میتوان چشم دلی دوخت به ایوان شما ، از دلم تا لب ایوان شما راهی نیست ، نیمه جانی است در این فاصله قربان شما.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد