اس ام اس عاشقانه,اس ام اس

اس ام اس sms ، پیامک,اس ام اس عاشقانه,لطیفه,جوکهای زیبا,جوک جدید,اس ام اس سرکاری,داستان و حکایت,شعر طنز,اس ام اس جدید,joke,sms

اس ام اس عاشقانه,اس ام اس

اس ام اس sms ، پیامک,اس ام اس عاشقانه,لطیفه,جوکهای زیبا,جوک جدید,اس ام اس سرکاری,داستان و حکایت,شعر طنز,اس ام اس جدید,joke,sms

اس ام اس شکست عشقی

اس ام اس و پیامک مخصوص کسایی که تو عشقشون شکست خوردند.


بعد از تو دگر به زندگی کردم پشت / من ماندم و حلقه طنابی در مشت / بگذار فردای سحر میشنوی / دیروز غروب عاشقی خود را کشت.

فرستنده : 7746***0937

**********************************

برو آتیش به قلب من نزن بزار نگاهت از یادم بره ، بزار واسه همیشه قلب من چال بشه با من کلی خاطره ، برو نمیخوام ببینی خونه من خالی شده همدم من به جای تو ریگای پوشالی شده اونیکه میگفت میمرد برات دیدی راست راسی مرد رفت و همه خاطرشم به خاطرت برداشت و برد.

فرستنده : 8782***0919

**********************************

لاکپشتها عاشق میشن ولی تحمل درده عشق براشون راحته ، چون حداقل عشقشون آروم آروم ترکشون میکنه.

**********************************

با عشق گریه کن ولی کسی را بخاطر عشق به گریه ننداز ، با عشق بازی کن ولی کسی را با عشق بازی نده!

**********************************

دلم با عشق تو عاشق ترین شد ، تمام لحظه هایم بهترین شد ، ولی بی مهریت کار دلم ساخت ، دل تنهای من تنهاترین شد.

**********************************

برو برو که خسته از شکستنم ، من عاصی از هر عشق و هر دلبستنم / کبوترم که پر زدم ز بام تو ، بیزارم از نامت به لب آوردنم.

**********************************

هیچگاه نگذار در کوهپایه های عشق کسی دستت را بگیرد که احساس می کنی در ارتفاعات آنرا رها خواهد کرد!

**********************************

دیدی ای دل غم عشق دگر بار چه کرد؟
چون بشد دلبر و با یار وفادار چه کرد.

**********************************

چقدر سخته در حسرت کسی بمیری که تا موقعی که زنده بودی نمیدونست به عشق اون زنده ای..

**********************************

خوشا روزی که با هم مینشستیم / قلم در دست و کاغذ مینوشتیم

قلم بشکست و کاغذ در هوا شد / مگر خط جدایی مینوشتیم.

**********************************

در سکوت دادگاه سرنوشت ، عشق بر ما حکم سنگینی نوشت ، گفته شد دلداده ها از هم جدا ، وای بر این حکم و وای بر این قانون زشت.

**********************************

یک روز خزان پاییز پرستویی در حال مهاجرت دیدم به او گفتم چو به دیار یارم می روی به او بگو دوستش دارم و منتظرش میمونم ، بهار سال بعد پرستویی نفس زنان آمد و گفت دوستش بدار اما منتظرش نمان.

**********************************

پس از مرگم بیا ای نوبهارم ، بیا با جمع خوبان بر مزارم ، کمر خم کن ببوس سنگ مزارم ، که من در زیر خاک چشم انتظارم.

**********************************

کنم هر شب دعایی که از دلم بیرون رود مهرش / ولی آهسته زیر لب بگویم من الهی بی اثرماند....

**********************************

زمان استاد فراموشی است و من میخواهم بهترین شاگرد باشم.

**********************************

من سوخته دل ساکن کوی غم و دردم ، در رفاقت شکست خوردم ولی توبه نکردم.

**********************************

انسان همیشه دنبال کسی که دوستش دارد درحال دویدن است اما هرگز به عقب برنمی گردد تا ببیند پشت سرشان نفر دیگری هم میدود.

**********************************

گفتم به گل زرد چرا رنگ منی ، افسرده و دلتنگ چرا مثل منی ، من عاشق اویم که رنگم شده زرد ، تو عاشق کیستی که همرنگ منی.

**********************************

رفتی و ندیدی که چه محشر کردم / با اشک ، تمام کوچه را تر کردم / وقتی که شکست بغض تنهایی من ، وابستگی ام را به تو باور کردم.

**********************************

خاطره شادی های امروزمان تلخترین غمی است که فردا به یاد می آورم.

**********************************

خیلی سخته که ببینی یه آهو اسیر پنجه های شیر شده!! ولی تلخ تر از اون اینه که ببینی یه شیر اسیر چشمهای آهو شده.

**********************************

غربت را نباید در شهری غریب یا در گم شدن لحظه های آشنا جستجو کرد ، هر وفت عزیزت نگاهش رو به یه غریبه تعارف کرد تو غریبی.

**********************************

دل که رنجید از کسی خرسند کردن مشکل است شیشه بشکسته را پیوند کردن مشکل است.

**********************************

آشنای شهر بارون بیا من شدم پشیمون / فکر این شکسته دل باش پشت ابرا نشو پنهون

**********************************

روزی از پس تنهایی خود دل به نگاهی بستم که نمیباید میبستم به شانه ای تکیه کردم که به خیالم همه تنهاییم را پر میکند غرورم را شکستم و حرف دلم را در جاده ی تنهایی فقط برای او گفتم و هر شب چشمان بی فروغم را به بروی ستاره های آسمان بستم به امید صبح شدن و دیدن ستاره ی زندگی که او بود و برای دیدنش بی تاب و بی قرار بودم  اما او هیچ تب و تابی نداشت از این بی وفایی آینه ی دلم شکست و زندگیم به هم ریخت کاش نیامده بود.

**********************************

بی گناهی کم گناهی نیست در دیوان عشق ؛ یوسف از دامان پاک خود به زندان می شود.

**********************************

سلام ای نازنین باز نامه دادم نمیره قصه عشقت ز یادم.

**********************************

چرا همه میگن عشق منو تو زمینیه! آخه منو تو که هیچ وقت رو زمین باهم نبودیم و همش تو رویاها کنار هم بودیم.

**********************************

چرا غمگینی ؟ عاشق شدم.
آیا
عشق شیرین است؟
بله شیرین تر از زندگی.
چرا تنهایی؟
ویژگی عاشق هاست.
لذت تنهایی چیست؟
فکر به او و خاطرات او.
چرا می روی؟
برای اینکه او رفت.
دلت کجاست؟ پیش او.
قلبت کجاست؟ او برده.
پس حتما بی رحم بوده نه؟ نه اصلا.
چرا؟ چون بازهم اورا می پرستم.

**********************************

لاکپشتها عاشق میشن ولی تحمل درده عشق براشون راحته ، چون حداقل عشقشون آروم آروم ترکشون میکنه.

**********************************

با عشق گریه کن ولی کسی را بخاطر عشق به گریه ننداز ، با عشق بازی کن ولی کسی را با عشق بازی نده!

**********************************

دلم با عشق تو عاشق ترین شد ، تمام لحظه هایم بهترین شد ، ولی بی مهریت کار دلم ساخت ، دل تنهای من تنهاترین شد.

**********************************

برو برو که خسته از شکستنم ، من عاصی از هر عشق و هر دلبستنم / کبوترم که پر زدم ز بام تو ، بیزارم از نامت به لب آوردنم.

**********************************

هیچگاه نگذار در کوهپایه های عشق کسی دستت را بگیرد که احساس می کنی در ارتفاعات آنرا رها خواهد کرد!

**********************************

دیدی ای دل غم عشق دگر بار چه کرد؟
چون بشد دلبر و با یار وفادار چه کرد.

**********************************

چقدر سخته در حسرت کسی بمیری که تا موقعی که زنده بودی نمیدونست به عشق اون زنده ای..

**********************************

خوشا روزی که با هم مینشستیم / قلم در دست و کاغذ مینوشتیم

قلم بشکست و کاغذ در هوا شد / مگر خط جدایی مینوشتیم.

**********************************

در سکوت دادگاه سرنوشت ، عشق بر ما حکم سنگینی نوشت ، گفته شد دلداده ها از هم جدا ، وای بر این حکم و وای بر این قانون زشت.

**********************************

یک روز خزان پاییز پرستویی در حال مهاجرت دیدم به او گفتم چو به دیار یارم می روی به او بگو دوستش دارم و منتظرش میمونم ، بهار سال بعد پرستویی نفس زنان آمد و گفت دوستش بدار اما منتظرش نمان.

**********************************

پس از مرگم بیا ای نوبهارم ، بیا با جمع خوبان بر مزارم ، کمر خم کن ببوس سنگ مزارم ، که من در زیر خاک چشم انتظارم.

**********************************

کنم هر شب دعایی که از دلم بیرون رود مهرش / ولی آهسته زیر لب بگویم من الهی بی اثرماند....

**********************************

زمان استاد فراموشی است و من میخواهم بهترین شاگرد باشم.

**********************************

من سوخته دل ساکن کوی غم و دردم ، در رفاقت شکست خوردم ولی توبه نکردم.

**********************************

انسان همیشه دنبال کسی که دوستش دارد درحال دویدن است اما هرگز به عقب برنمی گردد تا ببیند پشت سرشان نفر دیگری هم میدود.

**********************************

گفتم به گل زرد چرا رنگ منی ، افسرده و دلتنگ چرا مثل منی ، من عاشق اویم که رنگم شده زرد ، تو عاشق کیستی که همرنگ منی.

**********************************

رفتی و ندیدی که چه محشر کردم / با اشک ، تمام کوچه را تر کردم / وقتی که شکست بغض تنهایی من ، وابستگی ام را به تو باور کردم.

**********************************

خاطره شادی های امروزمان تلخترین غمی است که فردا به یاد می آورم.

**********************************

خیلی سخته که ببینی یه آهو اسیر پنجه های شیر شده!! ولی تلخ تر از اون اینه که ببینی یه شیر اسیر چشمهای آهو شده.

**********************************

غربت را نباید در شهری غریب یا در گم شدن لحظه های آشنا جستجو کرد ، هر وفت عزیزت نگاهش رو به یه غریبه تعارف کرد تو غریبی.

**********************************

دل که رنجید از کسی خرسند کردن مشکل است شیشه بشکسته را پیوند کردن مشکل است.

**********************************

آشنای شهر بارون بیا من شدم پشیمون / فکر این شکسته دل باش پشت ابرا نشو پنهون

**********************************

روزی از پس تنهایی خود دل به نگاهی بستم که نمیباید میبستم به شانه ای تکیه کردم که به خیالم همه تنهاییم را پر میکند غرورم را شکستم و حرف دلم را در جاده ی تنهایی فقط برای او گفتم و هر شب چشمان بی فروغم را به بروی ستاره های آسمان بستم به امید صبح شدن و دیدن ستاره ی زندگی که او بود و برای دیدنش بی تاب و بی قرار بودم  اما او هیچ تب و تابی نداشت از این بی وفایی آینه ی دلم شکست و زندگیم به هم ریخت کاش نیامده بود.

**********************************

بی گناهی کم گناهی نیست در دیوان عشق ؛ یوسف از دامان پاک خود به زندان می شود.

**********************************

سلام ای نازنین باز نامه دادم نمیره قصه عشقت ز یادم.

**********************************

چرا همه میگن عشق منو تو زمینیه! آخه منو تو که هیچ وقت رو زمین باهم نبودیم و همش تو رویاها کنار هم بودیم.

**********************************

چرا غمگینی ؟ عاشق شدم.
آیا
عشق شیرین است؟
بله شیرین تر از زندگی.
چرا تنهایی؟
ویژگی عاشق هاست.
لذت تنهایی چیست؟
فکر به او و خاطرات او.
چرا می روی؟
برای اینکه او رفت.
دلت کجاست؟ پیش او.
قلبت کجاست؟ او برده.
پس حتما بی رحم بوده نه؟ نه اصلا.
چرا؟ چون بازهم اورا می پرستم.

**********************************

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد