اس ام اس عاشقانه,اس ام اس

اس ام اس sms ، پیامک,اس ام اس عاشقانه,لطیفه,جوکهای زیبا,جوک جدید,اس ام اس سرکاری,داستان و حکایت,شعر طنز,اس ام اس جدید,joke,sms

اس ام اس عاشقانه,اس ام اس

اس ام اس sms ، پیامک,اس ام اس عاشقانه,لطیفه,جوکهای زیبا,جوک جدید,اس ام اس سرکاری,داستان و حکایت,شعر طنز,اس ام اس جدید,joke,sms

اس ام اس نامردی

اس ام اس مخصوص رفیق های نامرد

پیش بی درد صحبت از درد مکن / شاخ سبز دلت را به خطا زرد مکن / مرد اگر نیست در آن شهر ولی کوه که هست / تکیه بر کوه کن و تکیه به نامرد مکن.

.................................................

محبت به نامرد کردم بسی / محبت نشاید به هر ناکسی / تهی دستی و بی کسی درد نیست / که دردی چو دیدار نامرد نیست.

.................................................

به نامردی نامردان قسم خوردم که نامردی کنم در حق نامردان.

.................................................

صد سال در بیابان آواره شوی / به از آن است که در خانه محتاج نامردان شوی.

.................................................

مرا هرگز نباشد بیمی از مشت / برادر جان مرا نامردمی کشت / فتوت پیشه خندد روی در روی / زند نامرد ناکس خنجر از پشت.

.................................................

گمان کردم که با من همدل و همراه و همدردی ، به مردی با تو پیوستم ندانستم که نامردی.

.................................................

روزگاری مردم دنیا دلشان درد نداشت ، هر کسی غصه اینکه چه می کرد نداشت ، چشم سادگی از لطف زمین می جوشید ، خودمانیم زمین این همه نامرد نداشت.

.................................................

ز بیم و رنج نامردی دگر دردی نمی بینم ، مزن لاف مروت را که من مردی نمی بینم.

.................................................

نمیتونم ببخشمت دور شو برو نبینمت ، تیکه ای بودی از دلم گندیدی و بریدمت.

.................................................

چه قدر سخته دلت بخواد سرت رو باز به دیواری تکیه بدی که یه بار زیر آوار نامردیش همه وجودت له شده.

.................................................

من نمی گویم مرا ای چرخ سرگردان مکن / هر چه می خواهی بکن محتاج نامردان مکن.

.................................................

نفرین به تو ای نامرد که با زیباترین نقاب به چهره رفیق درآمدی. نفرین بر آن مرامی که اینگونه به اعتمادم خیانت کرد. نمیبخشمت.

.................................................

همه از مرگ می ترسند ما از رفیق نامرد.

.................................................

قانون معرفت میگه : باهام باشی باهاتم ، دیونه بشی دیوونتم ، مریض بشی مریض میشم. اما اگه بی وفا بشی نامرد باشم که وفادارت بشم.

.................................................

عشق و عاشقی کمرنگ شده ، محبت آهنگ شده ، دوستی تکزنگ شده ، مگر بین من و تو جنگ شده ، نامرد دلم برات تنگ شده.

نظرات 5 + ارسال نظر
mahsa چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:56 ق.ظ

mer30 toop bod

یاشار دوشنبه 9 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:43 ق.ظ

سلام عالی بود-همه اون نامرداییی که تودادگاه قسم دروغ خوردن برعلیه من سبردمشون دست خداوبحق ماه محرم نفرینشون میکنم خداجای حق نشسته امیدوارم به خدا خداخودت گفتی بهم اعتماد داشته باش حقت رومیگیرم بس خداکجایی شدامو میشنوی چطورناله میکنم ازدست این مردم نامردی که تودادگاه خیانت کردن یاابالفضل قربونت برم توواسطه شوواسه حقم که بایمال شد یاحسین خوب میدونی من خادم میخونت بودم ان شاءالله که همشون چوب خدابخورن الهی آمین-اللهم صل علی محمد واله محمد

مریما چهارشنبه 14 دی‌ماه سال 1390 ساعت 05:24 ب.ظ http://www.mehrabian.maryama@yahoo.com

ممنون عالی بود بوووووووووووووس

میلتون جیمنز - ال کابو پنج‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:01 ب.ظ http://www.Milton66.Mihanblog.Com

سلام ادرس وبلاگ من او با اسم میلتون جیمنز - ال کابو داخل وبت لینک کن تا منم ادرس تو رو لینک کنم...!
بعد از این که لینکم کردی بیا داخل وبلاگم از یک بخش نظر بده و ادرس وبلاگ تو اونجا بزار و بگو با چه اسمی لینکت کنم...!
در ضمن ادرس لینک من او با اسم میلتون جیمنز - ال کابو ثبت کنی...!
www.Milton66.Mihanblog.Com

سارا چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:47 ب.ظ

خیلی خوب بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد