اس ام اس عاشقانه,اس ام اس

اس ام اس sms ، پیامک,اس ام اس عاشقانه,لطیفه,جوکهای زیبا,جوک جدید,اس ام اس سرکاری,داستان و حکایت,شعر طنز,اس ام اس جدید,joke,sms

اس ام اس عاشقانه,اس ام اس

اس ام اس sms ، پیامک,اس ام اس عاشقانه,لطیفه,جوکهای زیبا,جوک جدید,اس ام اس سرکاری,داستان و حکایت,شعر طنز,اس ام اس جدید,joke,sms

اس ام اس امید و بی وفایی

اس ام اس های امید و بی وفایی جدید

زندگی کلبه ای ست چوبی که با تخته های امید میخ های محبت و دیوارهای عشق ساخته شده و هیچ طوفانی آن را ویران نمی کند مگر بی وفایی.

فرستنده : 5438***0935

اس ام اس بی وفایی

همین که یادم کردی تشکر / همین که مرحم دردی تشکر / در این دنیا که مردم بی وفایند / همین که باوفا هستی تشکر.

فرستنده : 9008***0937

اس ام اس غمگینانه

حافظا دیدی که کنعان دلم بی ماه شد ، عاقبت با اشک غم کوه امیدم کاه شد ، گفته بودی یوسف گمگشته باز آید ولی ، یوسف من تا قیامت همنشین چاه شد.

فرستنده : تبسم 1926***0938

اس ام اس غم و غصه

در دفتر زندگی برای سفید موندن صفحه غصه هات همیشه دعا می کنم.

فرستنده : تبسم 1926***0938

اس ام اس دلتنگی و انتظار

تا کجای قصه ها باید ز دلتنگی نوشت ، تا به کی بازیچه بودن در دو دست سرنوشت ، تا به کی با ضربه های درد باید رام شد ، یا فقط با گریه های بیقرار آرام شد ف بهر دیدار محبت تا به کی در انتظار ، خسته ام از زندگی با غصه های بیشمار.

فرستنده : 5438***0935

اس ام اس دل بستن و دل کندن

دل بستن مثل پرت کردن یه سنگ تو دریاست اما دل کندن مثل پیدا کردن همون سنگ از دریاست.

فرستنده : 7143***0937

اس ام اس اشک و غصه

گمانم اشک من پایان ندارد / دل دریا دلان سامان ندارد / بریز اشک صداقت بر نگاهت / که خنده بر لبانم جا ندارد.

فرستنده : 2348***0936

اس ام اس غمگینی

دو چشمت طرحی از باغ بهشته ، جدا از تو برام دنیا چه زشته ، تو آنجا بی من و من بی تو اینجا ، چه باید کرد کار سرنوشته.

اس ام اس تنهایی و بی وفایی

دلم با عشق تو عاشق ترین شد ، تمام لحظه هایم بهترین شد ، ولی بی مهریت کار دلم ساخت ، دل تنهای من تنهاترین شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد