اس ام اس عاشقانه,اس ام اس

اس ام اس sms ، پیامک,اس ام اس عاشقانه,لطیفه,جوکهای زیبا,جوک جدید,اس ام اس سرکاری,داستان و حکایت,شعر طنز,اس ام اس جدید,joke,sms

اس ام اس عاشقانه,اس ام اس

اس ام اس sms ، پیامک,اس ام اس عاشقانه,لطیفه,جوکهای زیبا,جوک جدید,اس ام اس سرکاری,داستان و حکایت,شعر طنز,اس ام اس جدید,joke,sms

اشعار طنز دختر و پسرها

به نام خدایی که زن آفرید

حکیمانه امثال ِ من  آفرید

 

خدایی که اول تو را از لجن

و بعدا" مرا از لجن آفرید !

 

برای من انواع گیسو و موی

برای تو قدری چمن آفرید !...

مرا شکل طاووس کرد و تورا

شبیه بز و کرگدن آفرید !

سایت جک و خنده شما را به دیدن ادامه مطلب دعوت می کند!!!

 

به نام خدایی که اعجاز کرد

مرا مثل آهو ختن آفرید

 

تورا روز اول به همراه من

رها در بهشت عدن آفرید

 

ولی بعدا" آمد و از روی لطف

مرا بی کس و بی وطن آفرید

 

خدایی که زیر سبیل شما

بلندگو به جای دهن آفرید !

 

وزیر و وکیل و رئیس ات نمود

مرا خانه داری خفن آفرید !

 

 

برای تو یک عالمه کیس خوب

شراره ، پری ، نسترن آفرید

 

برای من اما فقط یک نفر

براد پیت من را حسن آفرید !

 

برایم لباس عروسی کشید

و عمری مرا در کفن آفرید !

 

به نام خدایی که سهم تو را

مساوی تر از سهم من آفرید !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد