اس ام اس عاشقانه,اس ام اس

اس ام اس sms ، پیامک,اس ام اس عاشقانه,لطیفه,جوکهای زیبا,جوک جدید,اس ام اس سرکاری,داستان و حکایت,شعر طنز,اس ام اس جدید,joke,sms

اس ام اس عاشقانه,اس ام اس

اس ام اس sms ، پیامک,اس ام اس عاشقانه,لطیفه,جوکهای زیبا,جوک جدید,اس ام اس سرکاری,داستان و حکایت,شعر طنز,اس ام اس جدید,joke,sms

اس ام اس های عاشقانه جدید و زیبای جدید فروردین ۹۰

اس ام اس های عاشقانه جدید و زیبای دی ماه ۸۹

دیشب در جاده های سکوت در ایستگاه عشق هر چه منتظر ماندم

کسی برای لمس تنهاییم توقف نکرد و من تنهاتر از همیشه به خانه بر گشتم . . .


.

.

.

چراغ دل تاریکم از این خانه مرو / آشنای تو منم بر در بیگانه مرو

شمع من باش و بمان نور ز تو اشک ز من / جانفشان تو منم در بر پروانه مرو

سوختی جان مرا آه مکن اشک مریز / از بر عاشق دلداده غریبانه مرو . . .

.

.

بیهوده در اضطراب ماندیم همه / در تاب و تب و عذاب ماندیم همه

این ساعت زنگ خورده هم زنگ نزد / عشق آمد و رفت و خواب ماندیم همه . . .

.

.

.

جانا ز دست عشق تو ، یک دم نباشد راحتم / هر شب خیالت را کشم ، ای ماه تابان در برم

.

.

.

زندگی تلخ ترین خواب من است ، خسته ام ، خسته از این خواب بلند . . .

.

.

.

بی تو آغاز می کنم من روزهای زرد را / اشک و آه و ناله ها و درد را

می نویسم بی تو بودن های من پایانم است / بی تو حامل می شوم اندوه و اشک سرد را . . .

.

.

.

دلتنگ که باشی هیچ کس جز دلدار به دادت نمی رسه ، دلداده ی دلتنگیاتم . . .

.

.

.

تو با آواز خود شب را شکستی / ولی من بی دریچه مانده ام باز

هوای پر زدن هایم کجا رفت ؟ / ز یاران باز هم جا مانده ام باز . . .

.

.

.

وصل تو کجا و من مهجور کجا / دردانه کجا ، حوصله ی مور کجا

هرچند ز سوختن ندارم باکی / پروانه کجا و آتش طور کجا . . .

.

.

.

آنگاه که آوار تنهایی روحت را در هم شکست ، گوشه ی قلبت را بنگر ، من آنجا به انتظارت هستم . . .

ادامه در لینک زیر

.

.

.

ترسم که تو هم یار وفادار نباشی / عاشق کش و معشوق نگه دار نباشی

من از غم تو هر روز دوصد بار بمیرم / تو از دل من هیچ خبر دار نباشی . . .

.

.

.

بی پنجره ای ، غریبه ای در وهمی / عشق است اگر از آن نداری سهمی

فهمیدن عشق عاشقی می خواهد / یک روز بزرگ می شوی می فهمی . . .

.

.

.

کاش میشد در سایه ی مژگانت ، لحظه ای به تماشای دریای خوشرنگ چشمهایت می نشستم . . .

.

.

.

نازنین بدون تو دنیا رو باور ندارم / با تو از رمز طلسم قصه سر در میارم

لحظه ی سقوط من دست تو مثل معجزه اس / شب میترسه از خودش وقتی میگم دوست دارم . . .

.

.

.

زندگی ابرهایی است با نام وفا / میریزد به جویی به نام صفا

میرود به رودی به نام عشق / میرسد به دریایی به نام وداع . . .

.

.

.

زندگی سه چیزه :

گریه که پاک میشه

خنده که محو میشه

و یاد تو که فراموش نمیشه . . .

.

.

.

عشق رخ یار بر من زار مگیر / بر خسته دلات رند خمار مگیر

صوفی چو تو رسم رهروان می دانی / بر مردم رند نکته بسیار مگیر . . .

(حافظ)

.

.

.

با دوست چنانکه اوست می باید داشت / خونابه درون پوست می باید داشت

دشمن که نمی توانش دید به چشم / از بهر دل تو دوست می باید داشت . . .

(سعدی)

.

.

.

وفای اشک را نازم که در شبهای تنهایی / گشاید بغض هایی را که پنهان در گلو دارم . . .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد