اس ام اس عاشقانه,اس ام اس

اس ام اس sms ، پیامک,اس ام اس عاشقانه,لطیفه,جوکهای زیبا,جوک جدید,اس ام اس سرکاری,داستان و حکایت,شعر طنز,اس ام اس جدید,joke,sms

اس ام اس عاشقانه,اس ام اس

اس ام اس sms ، پیامک,اس ام اس عاشقانه,لطیفه,جوکهای زیبا,جوک جدید,اس ام اس سرکاری,داستان و حکایت,شعر طنز,اس ام اس جدید,joke,sms

اس ام اس و جملات عاشقانه جدید

اس ام اس و جملات عاشقانه جدید دی ماه ۸۹

تا آخر عمر در دلم خواهی ماند / تنها تو چراغ محفلم خواهی ماند / ای پاکترین زلال جوشان دلم / ای آینه در مقابلم خواهی ماند .


.
.
.
سلول انفرادی من سینه ی من است / تنها خیال سرخ تو گنجینه ی من است ...

.
.
.
این طرف مشتی صدف ، آنجا کمی گل ریخته / موج ماهی های عاشق را به ساحل ریخته / زاهدی با کوزه ای خالی ز دریا بازگشت / گفت خون عاشقان منزل به منزل ریخته .
.
.
.
نبض قلبم در فراقت بیقراری میکند / در هوای دیدنت لحظه شماری میکند .

.
.
.
برای چشم عاشق تو نامه پست میکنم / همیشه آن تبسمی که میل توست میکنم / غم شکستن من و تو هم تمام میشود / فکر راه را نکن ، خودم درست میکنم .
.
.
.
با رفیقت مثل چتر رفتار نکن که هر وقت بارون بند اومد ، فراموشش کنی !

..
.
.
هر روز بی تو روز مباداست ، روزی شبیه به امروز ، روزی شبیه به دیروز ، روزی شبیه به فردا .
.
.
.
مانده ام در حسرت بالا بلایی روز و شب / جان دهم از دوری دیر آشنایی روز و شب / عاشقانه کو به کو شهر شما را گشته ام / تا بیابم شاید از تو ردپایی روز و شب / دلخوشم با خاطرات هر شب تو روزها / بی تو دارم با دل خود ماجرایی روز و شب .
.
.
.
در آن درگه عشق چه محتاج نشستم / تو هر شام مهتاب به یادت شکستم .
.
.
.

می زند باران نفرت بر پشت شیشه / حکم قلبم را نوشتن تنهایی تا به همیشه .
.
.
.
کندوی باغ هستی بی تو عسل ندارد / بی تو کتاب عشقم ضرب المثل ندارد .
.
.
.
بی ارزشم و جز تو خریدار ندارم / گیرم بخرندم ، به کسی کار ندارم / گر در هر دو جهانم نپسندد تو پسندی / من در دو جهان غیر شما یار ندارم .
..
.
.یه دل دارم کبابته / هر جا باشی به یادته / اگر چه بی خیالمی / ولی دلم خرابته .
..
.
.گل یخ زمستان تو هستم / اسیر ناز چشمان تو هستم / مرا پرپر مکن ای جانم ای دوست / که من مشتاق دیدار تو هستم .
.
.
.
متولد هیچ ماهی نیستم ، تقدیر مرا بر پیشانی تو نوشته اند ، این را از روزهای رفته ای که نیامده بودند فهمیدم .
.
.
.

تنها تویی تنها تویی در خلوت تنهاییم / تنها تو می خواهی مرا با این همه رسواییم .
.
.
.
به چه آید این دل من که کسی نگاه دارد / نه به درد آشنایی نه به دلی راه دارد .
.
.
.

ای عشق چه در شرح تو جز عشق بگویم / زیرا که تو در ساده ترین شکلی و پیچیده ترینی .
.
.
.
گاه یک سنجاقک به تو دل می بنند و تو هر روز سحر می نشینی لب حوض ، تا بیاید از راه ، از خم پیچک نیلوفرها ، روی موهای سرت بنشیند ، یا که از قطره ی آب کف دستت بخورد ، گاه یک سنجاقک همه ی معنی یک زندگی است .
.
.
.
معنی بخشیدن یک دل به یک لبخند چیست ؟ / من پشیمانم بگو تاوان آن سوگند چیست ؟ / از تو هم دل کندم و هرگز نپرسیدم ز خویش / چاره ی معشوق اگر عاشق از او دل کند چیست ؟
.
.
.
گیسوی تو را نیمه شب آورد نسیم / تازه شد در دل من یاد رفیقان قدیم .
.
.
.
از عذاب بی تو بودن در سکوت خود خرابم / دوری از رخسار ماهت ، هر نفس میده عذابم .
.
..
.

ناگهان آیینه حیران شد گمان کردم تویی / ماه پشت ابر پنهان شد گمان کردم تویی / ای نسیم بی قرار روزهای عاشقی / هر کجا زلفی پریشان شد گمان کردم تویی .
.
.
.
دیگری جز تو مرا این همه آزار نکرد / آنچه کردی تو به من هیچ ستم کار نکرد .
.
.
.
پرواز در هوای خیال تو دیدنی ست / حرفی بزن که موج صدایت شنیدنی ست / تا اوج راهی ام به تماشای من بیا / با بالهای عشق تو پرواز دیدنی ست .
.
.
.
گدا شدن به در دوست ، قصد دیدن اوست / وگرنه نان گدایی که هر گدایی دارد .
.
.
.
با تو بودن را برای این باور دارم که بی تو بودن را نمی توانم باور کنم .
..
.
.
در سینه دلی به وسعت غم دارم / بر زخم دلم نیاز مرهم دارم / هر چیز برای خود فراهم کردم / در زندگی ام تو را فقط کم دارم .
.
.
.

من نه آنم که روم جز تو پی یار دگر / یا به جز تو شوم طالب دیدار دگر .
.
.
.
بهار نخواهد شد حتی اگر زمین از گل ها لبریز شود ، تا تو بیایی و عطر نرگسی ات در جهان بپیچد .
.
.
.
روستای چشم تو گذر کردم به شهر عشق / شهری که این غریبه در آن گم نمی شود .
.
.
.
تا تو هستی و غزل هست دلم تنها نیست / محرمی چون تو هنوزم به چنین دنیا نیست / از تو تا ما سخن عشق همان است که رفت / که در این وصف زبان دگری گویا نیست .
.
.
.
خوشبختی مثل پروانه است ، اگه دنبالش بری فرار میکنه ، ولی اگه بایستی رو سرت میشینه ، برات آرزوی یک دنیا پروانه دارم .
.
.
.زنده بودنم با تو بودن است و نفس کشیدنم به هوای توست ، دوستت دارم .
.
.
.
دیده ام خورشید را در خواب ، تعبیرش تویی / خواب در یاد شب مهتاب ، تعبیرش تویی / خوب من خواب تو را دیدن در این دنیای بد / چون گل روییده در مرداب ، تعبیرش تویی .
.
.
.هست آن نیست که هر لحظه کنارت باشد / هست آن است که هر لحظه به یادت باشد .
.
.
.
.
تا بپیوندد به دریا کوه را تنها گذاشت / رود رفت اما مسیر رفتنش را جا گذاشت / هیچ وصلی بی جدایی نیست ، این را گفت و رود / دیده گلگون کرد و سر بر دامن صحرا گذاشت .
.
.
.

عشق گلی است که اگر آن را به قصد تجزیه و تحلیل پرپر کنید ، هرگز قادر نخواهید بود که آن را دوباره جمع کنید .
.
.
.
.
صبح بی تو رنگ بعد از ظهر یک آدینه دارد / بی تو حتی مهربانی ، حالتی از کینه دارد .
.
.
.

طنین نبض بارانی / بلوغ چشمه سارانی / تو را من دوست می دارم / و می دانم که می دانی .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد