اس ام اس عاشقانه,اس ام اس

اس ام اس sms ، پیامک,اس ام اس عاشقانه,لطیفه,جوکهای زیبا,جوک جدید,اس ام اس سرکاری,داستان و حکایت,شعر طنز,اس ام اس جدید,joke,sms

اس ام اس عاشقانه,اس ام اس

اس ام اس sms ، پیامک,اس ام اس عاشقانه,لطیفه,جوکهای زیبا,جوک جدید,اس ام اس سرکاری,داستان و حکایت,شعر طنز,اس ام اس جدید,joke,sms

اس ام اس های جدید طنز و خنده دار … مخصوص حالگیری خانم ها

مرد اولی : امان از دست این زنها ! زنم تمام دارائیمو برداشت و رفت ! دومی : خوش به حالت ! زن من تمام دارائی مو برداشت و نرفت !

——————-

می دونی چرا زنها بیشتر از مردها عمر می کنند؟ . . . چون زن ندارن!...

——————-

اگه نمیزاری بوست کنم اگه نمیزاری نازت کنم اگه نمیزاری بغلت کنم حداقل بزار جیگرتو بخورم که . . آخه من جیگر گوسفند خیلی دوست دارم

——————-

همیشه پشت سر هر مرد موفقی یه زنی بوده که نتونسته جلوی موفقیتشو بگیره

——————-

عروس میره گل بچینه ، شهرداری میگیرتش

——————-

گر بمیرد دختری از قبر او روید گلی!
گر بمیرند دختران دنیا گلستان میشود !

——————-

سریع ترین دوربین جهان اختراع شد . این دوربین می تونه از خانوم ها در لحظه ای که دهانشون بسته است عکس بگیره !

نظرات 1 + ارسال نظر
نیسانا دوشنبه 28 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:58 ب.ظ

اتفاقابرعکسه.خانوم های امروزی مثل پیرزن های کوچه خیابان نیستن.
خانوم ها به خاطر این زیادمیحرفن بایدهر حرفی رو2بارتکرار کنن تا اقایون بفهمن.
مرسییییییییییییییییییییییییییییی ر کل جالب بودن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد