اس ام اس عاشقانه,اس ام اس

اس ام اس sms ، پیامک,اس ام اس عاشقانه,لطیفه,جوکهای زیبا,جوک جدید,اس ام اس سرکاری,داستان و حکایت,شعر طنز,اس ام اس جدید,joke,sms

اس ام اس عاشقانه,اس ام اس

اس ام اس sms ، پیامک,اس ام اس عاشقانه,لطیفه,جوکهای زیبا,جوک جدید,اس ام اس سرکاری,داستان و حکایت,شعر طنز,اس ام اس جدید,joke,sms

اس ام اس نیمه شعبان

خداوندا رسان از ما سلامش / به گوش ما رسان یارب کلامش

بسوز سینه ى مجروح زهرا / نما تعجیل در امر قیامش

(عید شما مبارک)


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


جلوه گل عندلیبان را غزلخوان می کند / نام مهدی صد هزاران درد درمان میکند

مدعی گوید که با یک گل نمی گردد بهار / من گلی دارم که عالم را گلستان میکند 

عید منتظران مبارک


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تو را گر طول غیبت کرده محزون /  شدم از انتظارت من جگر خون
بود صبر تو از صبر الهی /  چه سازم من به این قلب بر از خون
(به امید ظهورش ، میلاد آقا مبارک)

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


چه شود بیاید آن روز که به تو رسیده باشم / به هوای دیدن تو ز هوا رهیده باشم
همه عمر من به یاد تو گذشته نازنینا / نکند که من بمیرم و تو را ندیده باشم
(به امید ظهورش ، میلاد آقا مبارک)

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


اگر مهدی زهرا باز گردد / جهان آیینه اعجاز گردد
سرم را پیش پایش می گذارم / که با خاک رهش دمساز گردد

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


مرا به غیر تو نبود پناه مهدی جان / که من گدایم و هستی تو شاه مهدی جان
در انتظار تو شام ها گذشت عمر عزیز / نگشت حاصل من غیـر آه مهـدی جان

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *



بگو چگونه تو تدبیر می کنی اقا؟ / چرا در امدنت دیر می کنی اقا؟

دل تمامی عشاق دوره گردت را / چقدر ساده غزلگیر می کنی اقا؟

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


یک پرسش ساده کلید قفل دل شد / آیا تو مولای خودت را دوست داری؟
آیا به یاد یوسف تنهای زهرا / در غیبتش خونین دل و چشم انتظاری . ؟

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


بر چهره پر ز نور مهدی صلوات /  بر جان و دل صبور مهدی صلوات
تا امر فرج شود مهیا بفرست /  بهر فرج و ظهور مهدی صلوات .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


دیریست که ما منتظر روی تو هستیم / ما بند نجابت به تن اسم تو بستیم
دیریست که دلداده ما خانه نشین است / جای قدمش بوسه به صد چاک زمین است

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


اى گل که ولاى تو در جان من است / داغ غم دورى تو مهمان من است
یک لحظه بیابه جان زهرا سوگند / جاى قدمت به روى چشمان من است

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


کاش مهدى به جهان چهره هویدا مى‏ کرد / گره از مشکل پیچیده ى ما وا مى ‏کرد
کاش مى ‏آمد و با آمدنش از ره لطف / قبر مخفى شده ى فاطمه پیدا مى ‏کرد

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


اى وارث ذوالفقار مولا برگرد! / اى نور دو چشم آل طاها، برگرد
ما شعله به شعله سوختیم از غم یاس / اى منتقم حضرت زهرا، برگرد

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


اى وارث ذوالفقار مولا برگرد! / اى نور دو چشم آل طاها، برگرد
ما شعله به شعله سوختیم از غم یاس / اى منتقم حضرت زهرا، برگرد

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره
و المستشهدین بین یدیه

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


ای منتظران گنج نهان می آید /  آرامش جان عاشقان می آید
بر بام سحر طلایه داران ظهور /  گفتند که صاحب الزمان می آید 
میلاد آقا امام زمان بر همگان مبارک

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


سِرّی که فقط خدا از آن آگاه است  / مهدی گل بی خزان آل الله است
ای منتظران حضرتش برخیزید  / پیغام دوباره سحر در راه است

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


قائم آل نور، یا مهدی  / عطر سبز حضور، یا مهدی
تا همیشه صبور می مانیم  / در هوای ظهور، یا مهدی
اینک که شده ولادتت ای جانا / جلوه نور به دنیا بنما یا مهدی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


غیر از تو مرا دلبر و دلدار نباشد /  دل نیست هر آندل که ترا یار نباشد
شادم که غم هجر توگردیده نصیبم /  بهتر ز غم هجر تو غمخوار نباشد
ولادت امام مهدی(عج) بر شما مبارک

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


بود محرابم ابروی تو ای دوست / نمازم جانب کوی تو ای دوست
اگر حبل المتین فرموده قرآن /  نباشد غیر گیسوی تو ای دوست

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


در تمنای نگاهت بی قرارم تا بیایی / من ظهور لحظه ها را می شمارم تا بیایی
خاک لایق نیست تا به رویش پا گذاری / در مسیرت جان فشانم گل بکارم تا بیایی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


خواهی که در پناه کرامات سرمدی  / ایمن شوی زفتنه و ایمن زهر بدی
لبریز کن زعطر گلِ نور سینه را  / با ذکر سبز یک صلوات محمدی
تعجیل در فرج آقا صلوات

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


آهوی رمیده ای که بر می گردی  / پیغام سپیده ای که برمی گردی
گفتیم شبی سیاه از غم داریم  / انگار شنیده ای که بر می گردی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


تفعل زدم نیمه ی شب به قرآن / کتابی که از وحی شیرازه دارد
برای دلم آیه ی صبر آمد / ولی نازنین ،صبر ، اندازه دارد .
(اللهم عجل لولیک الفرج)

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


دوست دارم که یک شب جمعه/ صبح گردد به رسم خوش عهدی

ناگهان بشنوم زسمت حجاز/ نغمه ی دلخوش انا المهدی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


بی خبر از همه عالم زتو خواهم خبری یا فرج الله
دلخوشم گر زتو آید خبر مختصری یا فرج الله

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


روزی در برگه تقویم خواهند نگاشت
تعطیل رسمی – روز ظهور حضرت ولی‌عصر«ع»
ولادت امام مهدی(عج) بر شما مبارک

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد