اس ام اس عاشقانه,اس ام اس

اس ام اس sms ، پیامک,اس ام اس عاشقانه,لطیفه,جوکهای زیبا,جوک جدید,اس ام اس سرکاری,داستان و حکایت,شعر طنز,اس ام اس جدید,joke,sms

اس ام اس عاشقانه,اس ام اس

اس ام اس sms ، پیامک,اس ام اس عاشقانه,لطیفه,جوکهای زیبا,جوک جدید,اس ام اس سرکاری,داستان و حکایت,شعر طنز,اس ام اس جدید,joke,sms

اس ام اس سرکاری و جک

آموزش خر کردن زن و شوهر در مواقع مختلف:
برای خانومها:
هیچ وقت با هیچ مردی بحث نکنید ... بلافاصله گریه کنید!
برای آقایون:
هیچ وقت با خانومها بحث نکنید ... بلافاصله ببوسیدشون !!


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

فکرشو بکن اگخ بابات میتونست فکرتو بخونه
اون موقع  هر ۵ دقیقه یه چک آبدار میخوردی !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

طرف موبایلش آنتن نمیداد ، بهش مسیج دادم : نمیتونم بگیرمت …
جواب داد : به درک! مگه کم خواستگار دارم؟

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

فرقی نمی کنه که به یه “دو پا” زیادی “جَو” بدین
یا به یه “چهار پا” زیادی “جُو” بدین …
به هر حال از هر دوشون جفتک می خورین

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

من بنده‌ی آن دمم که دافی گوید یک ماچ دگر بگیر و من نتوانم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

به سلامتی اونایی که چه عشقشون پیششون باشه چه نباشه
چشمشون مثه فانوس دریایی نمیچرخه!!!
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تن آدمی شریف است به جان آدمیت
نه ، همین لباس زیباست نشان آدمیت
ویرگول را دریاب

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

خرها، زیاد هم خر نیستند؛
بلکه موجودات وظیفه شناس خجالتی هستند ,
که “نه” گفتن را نیاموخته‌اند

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 آیا میدانید مغز انسان تنها حروف اتبدا و اتنهای کملات را پردازش کرده و کمله را
می خواند. به هیمن دلیل است که با وجود به هم ریتخگی این نوتشه شما تواسنتید آن را بخوانید
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

این اس ام اس را دست به دست کنید ! برسد به آقای ایرانسل عزیز!
من تو مسابقه شرکت نمی کنم اهنگ پیشواز هم نمیذارم!
نکن برادرِ من ! ‌نکن پدر ِ من ! نکن! من تا حالا از شما پیشواز گرفتم؟
بابام گرفته؟ داییم گرفته؟؟؟؟
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

کاش اون قدرت جاذبه ای که بالش اول صبح داره ، بالش آخر شبم داشت !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

در دنیا فحشهایی وجود دارند که بار عاطفی شان از صدتا کلام عاشقانه بیشتر است
مثل : دیووونه ! دوستت دارم دیوونه !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

عزیزم ، خوبی ؟!
دلم واست تنگ شده
همش دارم به تو فک میکنم گفتم یه اس بهت بدم ببینم در چه حالی!
 Send to»»» سپیده ، روشنک ، آناهیتا ، سمانه ، آتنا ، مریم , بتول !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تفکر عمیق حبف نون :
در عجبم از نخود و لوبیا با این جثه‌ی ریز، که چه بادهای عظیمی در خود نهفته‌ دارند !
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دلم خواست چیست؟
قطعی ترین ومنطقی ترین دلیل برای کاری که درآن ری*ده اید !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد