اس ام اس عاشقانه,اس ام اس

اس ام اس sms ، پیامک,اس ام اس عاشقانه,لطیفه,جوکهای زیبا,جوک جدید,اس ام اس سرکاری,داستان و حکایت,شعر طنز,اس ام اس جدید,joke,sms

اس ام اس عاشقانه,اس ام اس

اس ام اس sms ، پیامک,اس ام اس عاشقانه,لطیفه,جوکهای زیبا,جوک جدید,اس ام اس سرکاری,داستان و حکایت,شعر طنز,اس ام اس جدید,joke,sms

اس ام اس و جک جدید


به سلامتی سندباد که کل دنیا رو با شلوار کردی دور زد!


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
پرسید شبی ز حال من دلدارم / گفتم که «ز رنگ و بوی تو بیزارم!»

گفتا «نکند دو تا شده شلوارت؟!» / گفتم « پ ن پ! فقط تو رو دوس دارم؟!»


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

مردها وقتی‌ یه زن بهشون میگه سردمه به سه دسته تقسیم میشن:
-اونایی که بغل می‌کنن.
-اونایی که جاکتشونو میدن.
-احمق‌هایی‌ که میگن: منم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
آیا میدانید ؟ اگر کوروش بزرگ ماهی 100 میلیون تومان پس انداز میکرد بعد از 2500 سال صاحب 3000 میلیارد تومان میشد ؟

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اعتبار دوستى شما رو به اتمام است با وارد نمودن رمزطلایى
I LOVE YOU
علاوه برشارژخودازعلاقه۱۰۰%مابرخوردارشوید
شرکت ایراندل

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

غصه زیاد بخورین ... خلاصه هر کاری که میتونین انجام بدین تا زود پیر شین !
.
.
.
خانه سالمندان هنوز مختلطه

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

قلعه حیوانات
در کوچه، گوسفندم
در مدرسه، طوطی
در اداره، گاو
به خانه که می رسم سگ می شوم
چوپانی از برنامه کودک داد می زند:
گرگ آمد! گرگ آمد!
و من کنار بخاری
شعر تازه ام را پارس می کنم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


معنی چراغ زرد در دنیا : از سرعت خود بکاهید وآماده ی توقف شوید
معنی چراغ زرد در ایران : بدو گاز بده تا قرمز نشده رد بشیم.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

حقیقت من
بهزیستی نوشته بود:
شیر مادر ، مهر مادر ، جانشین ندارد.
شیر مادر نخورده ، مهر مادر پرداخت شد
پدر یک گاو خرید
و من بزرگ شدم.
اما ، هیچ کس حقیقت مرا نشناخت
جز معلم عزیز ریاضی ام
که همیشه می گفت:
گوساله ، بتمرگ

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تو کز محنت دیگران بی غمی.

.
.

. راز موفقیتتون چی بوده؟


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

کاش ما آدما هم مثل گربه ها با چند لحظه بو کشیدن
 میفهمیدیم که هراشغالی ارزش وقت گذاشتن نداره

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

آیا میدانید.

.
.
.
.
فقط یه آرایشگر زن ایرانی می تونه
درآمدی معادل یک فوق تخصص جراحی رو داشته باشه∙

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اولین سوال دخترا در شروع ترم : استاد منابع امتحانی چیا هست؟
پسرا از استاد در شروع ترم : استاد نه ونیمُ ده می‌دین؟

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

همین الان یه اس ام اس خالی با ایرانسل بفرست به 81112 ... می ترکی از خنده ...
خودم هم امتحان کردم ، منفجر شدم ...
منم دعا کن به خاطره این کارم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد