اس ام اس عاشقانه,اس ام اس

اس ام اس sms ، پیامک,اس ام اس عاشقانه,لطیفه,جوکهای زیبا,جوک جدید,اس ام اس سرکاری,داستان و حکایت,شعر طنز,اس ام اس جدید,joke,sms

اس ام اس عاشقانه,اس ام اس

اس ام اس sms ، پیامک,اس ام اس عاشقانه,لطیفه,جوکهای زیبا,جوک جدید,اس ام اس سرکاری,داستان و حکایت,شعر طنز,اس ام اس جدید,joke,sms

اس ام اس عاشقانه 90

آهای آدمـا، پاسُخِ "دوســت دارَم" مرســی نیــست...!


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


دوری از این دیده ، اما باز یادت میکنم / حرمت این آشنایی فرش راهت میکنمدر فراقت ، غم حصار خنده هایم را شکست / باز هم از انتهای دل صدایت میکنم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


کمی گیجم کمی منگم ، عجیب است / پریده بی جهت رنگم ، عجیب استتو را دیدم همین یک ساعت پیش / برایت باز دلتنگم ، عجیب است

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
در ادامه کلی اس ام اس دیگه...

چه تجارت ناشیانه ای بود آن همه نازی که من از تو خریدم !!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


احساس تو طروات باران است / بر زخم شکوفه های گل درمان است
هروقت که در هوای تو میچرخم / انگار نفس کشیدنم آسان است

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


نیوتن اگر جاذبه را درست می فهمید معشوقه اش از درخت متنفر نبود و در دفتر خاطراتش نمی نوشت : اشک های من هم به زمین می افتاد اما تو سیب را ترجیح دادی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


تـو ” آدم ” ، من ” حوا “
سیـبی در کار باشد یا نه ، با تو ، در آغوش تو ، بهشت جاریست
بوسه هایت طعم سیب میدهند کافیست

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


 تا کی دل من چشم به در داشته باشد ؟ / ای کاش کسی از تو خبر داشته باشد
 آن باد که آغشته به بوی نفس توست / از کوچه ما کاش گذر داشته باشد

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


هرگاه صدای جدیدی سلام می کند تپش قلب می گیرم!
من دیگر کشش خدا حافظی ندارم
مرا ببخش که جواب سلامت را نمی دهم!!...

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


باید برای عشق دلی دست و پا کنم / نزدیک چشم تو منزلی دست و پا کنم
دارم برای مرگ دل خود نقشه میکشم / باید بگردم و قاتلی دست و پا کنم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


آیا می دانی بدست آوردنت تنها “استثناء” در
خواستن ، توانستن است . . . ؟

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


یک مترسک خریده ام . عطر همیشگی ات را به تنش زده ام
در گوشه اتاقم ایستاده
درست مثل توست ، فقط اینکه روزی هزار بار از رفتنش مرا نمی ترساند

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


بی من نرو آن سوی فردای زمانه / بی من نشو دمساز تنهای ترانه
با من بمان این روزهای بی بهانه / با من بمان با دردهای عاشقانه

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


قاصدکها هم مانند تو بعد از کلی آرزو مرا ترک گفتند
انگار این رسم طبیعت است !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


بیزارم از این خواب ها که هر شب مرا به آغوش تو می آورند
و صبح … با اشک از تو جدایم می کنند

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


قـول بده ، حداقل “او” را ، مثل “من”
دوست نداشته باشی…

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


من کزین فاصله غارت شده ی چشم تو ام / چون به دیدار تو افتد سرو کارم چه کنم
یک به یک با مژه هایت دل من مشغول است / میله های قفسم را نشمارم چه کنم . . . ؟

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


بلور خوش رنگ شبی، وقتی که شب نشین، منم
با تو به دیوار جنون، رنگ ترانه میزنم
فاتح قلب آسمون! تکیه بزن به شونه هام
واسه یه بارم که شده بگو هنوز تو رو میـخوام

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد