اس ام اس عاشقانه,اس ام اس

اس ام اس sms ، پیامک,اس ام اس عاشقانه,لطیفه,جوکهای زیبا,جوک جدید,اس ام اس سرکاری,داستان و حکایت,شعر طنز,اس ام اس جدید,joke,sms

اس ام اس عاشقانه,اس ام اس

اس ام اس sms ، پیامک,اس ام اس عاشقانه,لطیفه,جوکهای زیبا,جوک جدید,اس ام اس سرکاری,داستان و حکایت,شعر طنز,اس ام اس جدید,joke,sms

اس ام اس عاشقانه


بوسه یعنی عشق خالی از گناه. بوسه یعنی قلب تو از آن من. بوسه یعنی تو همیشه مال من!

 

&&&&&

بقیه ی اس ام اسهای عاشقانه زا در ادامه مطلب بخوانید

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز


کدوم رو دوست داری برات بفرستم !؟

قل(ب)م !؟
ر(و)حم !؟
ج(س)مم !؟
یا حروف توی پرانتز !!؟

 

 

آرام بخوان ، چون اهسته نوشتم / با دل بخوان ، چون با دل نوشتم

دوستت دارم . . .

 

 

در سینه دلی به وسعت غم دارم / بر زخم دلم نیاز مرهم دارم
هر چیز برای خود فراهم کردم / در زندگی ام تو را فقط کم دارم . . .

 

 

گر جفای روزگار تکه کند قلب مرا، روی هر تکه نویسم اسم زیبای تو را.


وسه یعنی وصل شیرین دو لب

بوسه یعنی عشق ، در اعماق شب

بوسه یعنی مستی از اعماق عشق

بوسه یعنی آتش و گرمای تب

 

 

دلتنگ بودن در کنارت
از جام عشقت،سر کشیدن
با بوسه های گرم مهرت
از کنج غمها، پر کشیدن

 

 

زیباترین حکمت دوستی به یاد هم بودن است، نه در کنار هم بودن…

 

 

لنگر عشق زدم بر دل طوفانی تو / تکیه گاهم شده است ساحل بارانی تو …

 

 

 

مصرعی از قلب من ، با مصرعی از قلب تو / شاه بیتی میشود در دفتر و دیوان عشق


فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز5

نظرات 1 + ارسال نظر
میلاد جمعه 22 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:09 ب.ظ http://parsdl.blogsky.com

سلام دوست عزیز وب خیلی خوب داری اگه با تبادل لینک موافقی وبلاگ من رو با نام ((محفل تفریحی دختر پسرا))لینک کن و بعد به وبلاگم بیا و بهم خبر بده تا وب شما رو با نام دلخواهتون لینک کنم.

www.parsdl.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد