اس ام اس عاشقانه,اس ام اس

اس ام اس sms ، پیامک,اس ام اس عاشقانه,لطیفه,جوکهای زیبا,جوک جدید,اس ام اس سرکاری,داستان و حکایت,شعر طنز,اس ام اس جدید,joke,sms

اس ام اس عاشقانه,اس ام اس

اس ام اس sms ، پیامک,اس ام اس عاشقانه,لطیفه,جوکهای زیبا,جوک جدید,اس ام اس سرکاری,داستان و حکایت,شعر طنز,اس ام اس جدید,joke,sms

لطیفه و اس ام اس های زیبا

سلام
بچه ها این تاپیک مخصوص مطالب و اس ام اسهای دوستانی است که اس دادن یا میل زدن.(ممنون از همشون)

خیلی باحالن

پیشنهاد میکنم بخونین!

ایینم اولیش:

گفتم غم تو دارم، گفتا : برای چیزی که ارزش نداره غم نخور
گفتم که ماه من شو، گفتا : همون ماهی که تو آسمونه برات بسه
گفتم زمهر ورزان رسم وفا بیاموز، گفتا : زیبا رویان وفا ندارند
گفتم که بر خیالت راه نظر ببندم، گفتا : اگه این کارو بکنی زنگ می‏زنم «110»
گفتم که بوی زلفت گمراه عالمم کرد، گفتا : احتمالاً بوی زلف یکی دیگه بوده چون من امروز عطر نزدم
گفتم خوشا هوایی کز باد صبح خیزد، گفتا : بی‏خود حرف نزن الآن وسط چله‏ی تابستونه، هوای خوش از کجا؟
گفتم که نوش لعلت ما را به آرزو کشت، گفتا : خدا رو شکر !!!
گفتم دل رحیمت کی عزم صلح دارد، گفتا : دل رحیمم اول باید نردبان ترقی رو طی کنه!؟!



sms5.blogsky.com

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس مناسبتی






دومیش:


گفت و گویی تابستانی با
حضرت لسان الغیب
حافظ شیرازی
بیایید و از خاطرات بهار برایمان تعریف کنید. آیا
در فصل بهار عاشق شدید؟
- پیرانه سرم عشق جوانی به سر افتاد / و آن راز که در دل بنهفتم به در افتاد
بهار زدگی؟!؟
- ناگهان پرده بر انداخته‏ای یعنی چه؟! / مست از خانه برون تاخته‏ای یعنی چه؟!
ساعت خوش؟
- آن‏دم که با‏تو باشم،یکسال هست روزی/وآن‏دم که بی‏تو باشم یک‏لحظه هست‏ سالی
چه سهمی از این جهان می‏خواهید؟
- گل عذاری ز گلستان جهان ما را بس / زین چمن سایه آن سرو روان ما را بس
سخاوت حافظانه؟
- اگر آن ترک شیرازی به دست آرد دل مارا / به خال هندویش بخشم، سمرقند و بخارا را
به پایان آمد این دفتر....
- ماجرای من و معشوق مرا پایان نیست / هرچه آغاز ندارد، نپذیرد انجام
غزل خداحافظی؟

- سخن عشق نه آن است که آید به زبان / ساقیا می‏ده و کوتاه کن این گفت و شنود

sms5.blogsky.com

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس مناسبتی

آسمان را می نگرم تو را میبینم خورشید را می نگرم تو را میبینم ماه را می نگرم تو را میبینم خوب مسخره از جلوم برو کنار دیگه !

sms5.blogsky.com

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس مناسبتی


خیلی بی معرفتی ! خیلی بد جنسی ! خیلی نامردی ! خیلی بی مرامی ! آخه نا لوطی ! من از روی چی توز باید بفهمم موتور خریدی؟

sms5.blogsky.com

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس مناسبتی


تو مثل خورشید هستی . می دونی چرا؟
چون با همون نگاه اولت می شد فهمید که از پشت کوه اومدی

sms5.blogsky.com

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس مناسبتی



هر گاه به چهره تو نگاه میکنم
به شوخ طبعی خدا پی می برم

sms5.blogsky.com

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس مناسبتی


اگر فکر می کنی کسی دوستت نداره ....
.
.
.
اگه فکر می کنی زشت هستی ....
.
.
.
اگه فکر می کنی همه از تو متنفرن ....
.
.
.
خوب حق داری

به اندازه موهای سرم دوستت دارم، به اندازه موهای ریخته شده ام عاشقتم، به مقدار دفعه هایی که شونه کردم بهت وفادارم شناختی؟
.
.
.
منم منم حسن کچل

از این به بعد از خونه بیرون نرو، چون خیلی دوست دارم، نمی خوام از دستت بدم،هرجا هستی تورو خدا از ساعت 9 دیرتر نیا
آخه الان وقت جمع آوری زباله هست

هر چه زودتر یک تماس بامن بگیر چون نگران شدم .
آخه همین الآن خبر دادند که منگولا رو میگیرند.

تو یه ادم با کلاس .... خوش تیپ .... لوتی ... فهمیده .... خوشگل ..... مثه من دیده بودی ؟؟؟

به اندازه چشمام دوستت دارم
.
.
.
.
.
ارادتمند موش کور



می دونی شباهت تو با گل چیه؟
.
.
.
.
.
.
.
هر دو تون عشقین با این تفاوت که
.
.
.
.
.
.
.
.
گل عشق زنبور عسله ولی تو عشق مگس!


امشب ساعت 2 قراره همه منگلا شفا بگیرن.
گفتم که عقب نمونی.

خیلی حالم بده. نمیدونم چی کارکنم.
تصادف کردم, شونم شکسته.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
دارم میرم یه برس بخرم.

میخوام برم موز بخرم. میدونی چه مارکی خوبه.
میدونی
میدونی
نمیدونی
عیب نداره از یه میمون دیگه میپرسم

آخه



گاو





الاغ





یابو





بز





مورچه





آبدزدک







اینهمه حیوون چرا شیر سلطان جنگل شد ؟

میدونی فرق تو با گاو چیه؟
ببخشید شوخی کردم اصلا باهم هیچ فرقی ندارید.

راستی اگه گفتی تو چه شباهتی با خورشید داری؟
.
.
.
.
.
.
.
شباهت تو با خورشید دراینه که هردوتون از پشت کوه اومدید.

a
b
c
d
e
f
g
h
i
j
k
l

m
n
o
p
q
r
s
t
123456789*
خدا رو شکر همه ی دکمه های گوشیم سالمن

...........
...........
...........
...........
فضول اگه چیزی میخواستم بگم همون بالا می نوشتم

-+-+-+-+-+-
-+-+-+-+-+-
-+-+-+-+-+-
-+-+-+-+-+-

بشین جمع و منها کن ببین چندمین باره که سر کار رفتی؟


sms5.blogsky.com

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس مناسبتی

آدم شانس آورد چون زنش نمی تونست بگه:
۱- من آدمت کردم..
۲- یه کم از شوهرمردم یادبگیر..
۳- چرا به اون زنه نگاه کردی؟
۴- هزارتا خواستگارداشتم..
۵- من خوشگلم یا اون دختـر ۱۸ ساله!؟

sms5.blogsky.com

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس مناسبتی


از دختـره میپرسن شوهر چند حرف داره؟ میگه اگه پیدا بشه حرف نداره

sms5.blogsky.com

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس مناسبتی


فرهنگ لغات زنان : 1.آره یعنی نه 2.نه یعنی آره 3.ما باید با هم حرف بزنیم یعنی بشین فقط گوش کن 4.هر کار دوست داری بکن یعنی بکن ولی بعد دهنت سرویسه 5.چقد منو دوست داری؟ یعنی یه گندی زدم می خوام بگم 6.دو دقیقه دیگه حاضرم یعنی دو ساعت علافی

می دونی چرا زنها بیشتر از مردها عمر می کنند؟

.

.

.

چون زن ندارن

sms5.blogsky.com

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس مناسبتی


یه ضرب المثل چینی میگه: اگه از دوران مجردی لذت نمیبری ازدواج کن!! اون وقت حتماً از فکر کردن به دوران مجردیت لذت می بری

sms5.blogsky.com

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس مناسبتی


یه ضرب المثل انگلیسی میگه: زبان زن آخرین عضوی است که در او می میرد.

sms5.blogsky.com

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس مناسبتی


یه ضرب المثل روسی میگه: زن آنچنان موجودی است که بی جهت شکایت دارد، تعمداً دروغ می گوید، آشکارا می گرید و مخفیانه می خندد.

یه ضرب المثل ایرلندی میگه: اگر خواستید موضوعی را همه بدانند، آن را به عنوان یک راز با یک زن در میان نهید و تاکید کنید که محرمانه است.

هیچ زنی برای پول ازدواج نمی کند،آنها زرنگ تر از آن هستند که این کار را بکنند، قبل از ازدواج با هر میلیونری اول عاشقش می شوند. (سسری پاویز)

وقتی خداوند مرد را آفرید دید او چنان که بایست تنها نیست پس همدمی برایش خلق کرد تا تنهایی اش را با شدت بیشتری احساس کند. (پل والری)



مردی در مسابقه اطلاعات عمومی شرکت کرده است و سعی دارد جایزه یک میلیون دلاری آن را ببرد.

sms5.blogsky.com

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس مناسبتی


سوالات

1- جنگ صد ساله چقدر طول کشید؟
الف- 116 سال
ب- 99 سال
ج- 100 سال
د-150 سال
او نمی تواند به سوال جواب بدهد

2-کلاه های پاناما در چه کشوری تولید می شوند؟
الف- برزیل
ب- شیلی
ج- پاناما
د- اکوادر
حالا او با خجالت از دانشجویان تماشاگر در خواست کمک میکند

3-روس ها در چه ماهی انقلاب اکتبر را جشن می گیرند؟
الف- ژانویه
ب- سپتامبر
ج- اکتبر
د- نوامبر
خوب! بقیه حضار باید به دادش برسند

4- اسم شاه جرج ششم چه بود؟
الف- ادر
ب- آلبرت
ج- جرج
د- مانوئل
این بار هم شرکت کننده درمانده تقاضای فرصت می کند

5-نام جزایر قناری در اقیانوس آرام از کدام حیوان گرفته شده است؟
الف-قناری
ب- کانگورو
ج- توله سگ
د- موش
در اینجاست که شرکت کننده بخت برگشته از ادامه مسابقه انصراف می دهد


جواب ها

اگر خیلی خودتان را گرفته اید که همه جواب ها را می دانید و به این بنده خدا کلی خندیده اید بهتر اول جواب ها رو مطالعه کنید
1- جنگ صد ساله در واقع 116 سال طول کشید
2- کلاه پاناما در اکوادر تولید می شود
3- انقلاب اکتبر در ماه نوامبر جشن گرفته می شود
4- اسم شاه جرج آلبرت بوده که بعد از رسیدن به مقام پا دشاهی به جرج تغییر نام داد
5- توله سگ اسم لاتین آن اینسولاریا کاناریا است که یعنی جزایر توله سگ



دلایل رد کردن دخترها توسط پسرها تو برای من مثل خواهر می مونی! یعنی: خیلی زشتی!!!
فاصله سنیمون کمی زیاده! یعنی خیلی زشتی!!!
من به تو علاقه به اونصورت ندارم! یعنی خیلی زشتی!!!
من الان تو موقعیت بدی از زندگیم هستم! یعنی: خیلی زشتی!!!
من دوست دختر دارم! یعنی: خیلی زشتی!!!
تقصیر تو نیست ، تقصیر منه! یعنی: خیلی زشتی!!!
من الان توجهم به کارمه! یعنی خیلی زشتی!!!
من تصمیم گرفتم مجرد بمونم! یعنی خیلی زشتی!!!
بهتره فقط با هم دوست معمولی باشیم! یعنی بطور وحشتناکی زشتی!!!
***
دیگه خدا میدونه از این به بعد با خوندن این به هم چی میگیم!!!


sms5.blogsky.com

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس مناسبتی

دخترها نمی‌توانند
1- با داشتن دماغی تیر کمونی یا عقابی متالیک به جراح مراجه نکنند!
2- با دیدن یکی خوش تیپ‌تر از خودشون، میگرن نگیرن و از زور ناراحتی غش نکنند!
3- با داشتن قدی کوتاه کفش پاشنه 60 سانتی نپوشند و احساس قد بلندی نکنند!
4- روزی 24 ساعت با تلفن حرف نزنند!
5- روزی 30-40 هزار تومان آت و اشغال نخرند!
6- از مهمونی و عروسی و برای هم خالی نبندند و با خالی‌بندی لایه اوزون رو سوراخ نکنند!
7- با یه دماغ عمل کرده احساس خوشگلی نکنند و فکر نکنند که مادر زادی همینجوری بودن!
8- مطالب چرت و پرت این قسمت رو بخونند و از عصبانیت سکته نکنند!

پسرها نمی‌توانند
1- با داشتن هیکلی ضایع تیشرت تنگ نپوشند و فیگور نگیرند!
2- از کلاس پنجم دبستان صورتشون رو سه تیغه نکنند و after shave نزنند!
3- پس از یافتن اولین مو در پشت لب احساس مردانگی نکنند و به فکر ازدواج نیفتند!
4- در میهمانیها و محافل خانوادگی احساس بامزگی نکنند و چرت و پرت نگویند!
5- ادعای با مرامی و با معرفتی و با وفایی و غیره نکنند!
6- کت و شلوار صورتی با بلوز زرد نپوشند و کراوات قهوه‌ای نزنند!
7- احساس با غیرتی نکنند و راه به راه به آبجی کوچیکه گیر ندهند!
8- از 9 سالگی پشت ماشین باباشون نشینند و پدر ماشین رو در نیارند!

9- چرت و پرت نگند و از خودشون تعریف نکنند!


sms5.blogsky.com

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس مناسبتی

سری 1:
دوران قبل از دانشگاه = حسرت
قبول شدن در دانشگاه = صعود
کنکور = گذرگاه کاماندارا
دوران دانشجویی = سالهای دور از خانه
خوابگاه دانشجویی = آپارتمان شماره 13
بی نصیبان از خوابگاه = اجاره نشین ها
امتحان ریاضی = کشتار بیوجرسی
امتحان میان ترم = زنگ خطر
امتحان پایان ترم = آوار
لیست نمرات دانشجویی = دیدنیها
نمره امتحان = پرنده کوچک خوشبختی
مسئولین دانشگاه = گرگها
اساتید = این گروه خشن
آشپزخانه = خانه عنکبوت
رستوران دانشگاه = پایگاه جهنمی
پاسخ مسئولین = شاید وقتی دیگر
دانشجوی ا خراجی = مردی که به زانو در امد
دانشجوی فارغ التحصیل = دیوانه از قفس پرید
دانشجوی سال اولی = هالوی خوش شانس
واحد گرفتن = جدال بر سر هیچ
مدرک گرفتن = پرواز بر فراز آشیانه فاخته
پاس کردن واحدها = آرزوهای بزرگ
مرگ استادها = جلادها هم می میرند
محوطه چمن دانشگاه = حریم مهرورزی

sms5.blogsky.com

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس مناسبتی



سری 2:
استاد راهنما = مرد نامرئی
کمک هزینه = بر باد رفته
درخواست دانشجویان = بگذار زندگی کنم
دانشجوی دانشگاه صنعتی = بینوایان
اتاق رئیس دانشگاه = کلبه وحشت
شب امتحان = امشب اشکی میریزم
تقلب در امتحان = راز بقا
یادگیری = قله قاف
دانشجوی معترض = پسر شجاع
تربیت بدنی1 = راکی1
تربیت بدنی2 = راکی2
خاطرات اساتید = اعترافات یک خلافکار
انصراف = فرار از کولاک
تصحیح ورقه امتحان = انتقام
نمره گرفتن از استاد = دوئل مرگ
شاگرد اول = مرد 6 میلیون دلاری
آرزوی دانشجویان = زلزله بزرگ
هیئت علمی = سامورایی ها
رفتن به خوابگاه دختران = عبور از میدان مین
رئیس آموزش = هزاردستان
معاون آموزش = دزد دریایی
برخورد مسئولین = کمیسر متهم می کند
از دانشگاه تا خوابگاه = از کرخه تا راین
رئیس دانشگاه = دیکتاتور بزرگ


نمره 10: میخواهم زنده بمانم



نماینده کلاس: پلیس جوان



رئیس آموزش پرورش: پدرسالار



کیف: محموله مهم
امتحان فیزیک: ملاقات با مرگ
روزی که معلم نمی یاید: ماجراهای باورنکردنی
مدرسه دولتی: بینوایان

sms5.blogsky.com

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس مناسبتی



معلم پرورشی: مهر پدری
بابای مدرسه: مردی از جنس بلور
روزهای تعطیل: روز فرشته
شاگرد اول: لوک خوش شانس
دانش آموز مردودی: بر باد رفته
کلاس خصوصی: جیب برها به بهشت نمی روند
مدرسه ی غیرانتفاعی: به خاطره یه مشت دلار
سالن امتحان: پایگاه جهنمی
نمره بیست: پرنده کوچک خوشبختی
زنگ هنر: رنگ خدا
زنگ ورزش: دختری با کفش های کتانی
برنامه ی صبحگاهی: خواب و بیدار
زنگ خونه: دیوانه ای از قفس پرید
گروه سرود: آواز قو
دفتر مدرسه: سگ کشی
آب خوری مدرسه: عطش
مشاور مدرسه: با من بمان
معاون و مدیر:قرمز
در دفتر مدرسه: خط قرمز
زنگ تفریح: پر پرواز
کلاس زبان: کیف انگلیسی
کتابخانه: در پناه تو
زنگ ریاضی: عشق + 2


sms5.blogsky.com

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس مناسبتی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد