اس ام اس عاشقانه,اس ام اس

اس ام اس sms ، پیامک,اس ام اس عاشقانه,لطیفه,جوکهای زیبا,جوک جدید,اس ام اس سرکاری,داستان و حکایت,شعر طنز,اس ام اس جدید,joke,sms

اس ام اس عاشقانه,اس ام اس

اس ام اس sms ، پیامک,اس ام اس عاشقانه,لطیفه,جوکهای زیبا,جوک جدید,اس ام اس سرکاری,داستان و حکایت,شعر طنز,اس ام اس جدید,joke,sms

اس ام اس های جدید

قلبم به هوای تو تلاطم دارد / با خیزش موجها تفاهم دارد

 بگذار بگویند که عاشق کور است / دیوانه چکار به حرف مردم دارد


*
 * * * * * * * * * * * * * * * *


فروغ چشم بر آبم تو هستی / دلیل اینکه بیتابم تو هستی


 گرچه آدمی ناچیز هستم / خدارو شکر دنیایم تو هستی

*  * * * * * * * * * * * * * * * *

مهربانی ات را مرزی نیست

یقین دارم فرشته ای  قبل از آفرینشت قلبت را بوسیده


*
 * * * * * * * * * * * * * * * *

قول میدهم لام تا کام حرفى نزنم

فقط بگذار از”دال تا میم” بگویم ، بگذار بگویم که “دوستت دارم”

دیگر لام تا کام حرفى نمیزنم …

*  * * * * * * * * * * * * * * * *

دلم خوش بود که یارم باوفا بود / کمی از زندگیش از آن ما بود
 ولی افسوس که فکر ما غلط بود / زنگ تفریحش احساس ما بود

*
 * * * * * * * * * * * * * * * *

نوک قله را میخواهم،تا داد بزنم عشق را،تا انعکاس بیابد آنگاه که میگویم”دوستت دارم”

*
 * * * * * * * * * * * * * * * *

کم کم یاد خواهم گرفت با آدمها همانگونه باشم که هستند

همانقدر

خوب ، گرم ، مهربان

و همانقدر

بد ، سرد ، تلخ

*
 * * * * * * * * * * * * * * * *


من از تمام آسمان یک باران را می خواهم ؛ و از تمام زمین یک خیابان را …. و از تمام تو یک دست ، که قفل شود در دست من

*
 * * * * * * * * * * * * * * * *


اگر ای عشق پایان تو دور است / دلم غرق تمنای حضور است
برای قد کشیدن در هوایت / دلم مثل صنوبرها صبور است

*
 * * * * * * * * * * * * * * * *

بی بهانه در خاطرمی وفراموش نمیشوی
شاید دوست داشتن همین باشد…..

*
 * * * * * * * * * * * * * * * *

تاریکی اتاقم شکسته می شود با نوری ضعیف ...
لرزشی روی میز کنار تختم میفتد ..
از این صدا متنفر بودم اما ...
چشم هایم را میمالم ..
new message
تا لود شود آرزو می کنم ... کاش تو باشی ...
...
سکوت می کنم ، آرزوی بی جایی بود !!


*
 * * * * * * * * * * * * * * * *

اینجا جاییست که پشت هر دوستت دارم هم نوشته است ساخت چین !

*
 * * * * * * * * * * * * * * * *


کفش هم اگر تنگ باشد زخم میکند ، وای به حال دل من از دوری تو


*
 * * * * * * * * * * * * * * * *

تعداد دقیق مژه هایت را میدانم

تعجب نکن ، مگر زندانی کاری جز شمردن میله های زندانش دارد ؟

*
 * * * * * * * * * * * * * * * *

کاش میدانستم
چه کسی این سرنوشت را برایم بافت…
آنوقت به او میگفتم…
یقه را آنقدر تنگ بافته ای…
که بغض هایم را نمی توانم فرو دهم…!!!

*  * * * * * * * * * * * * * * * *

هرکس جای من بود ، می بُرید

اما من هنوز می دوزم ، چشم امید به راه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد