اس ام اس عاشقانه,اس ام اس

اس ام اس sms ، پیامک,اس ام اس عاشقانه,لطیفه,جوکهای زیبا,جوک جدید,اس ام اس سرکاری,داستان و حکایت,شعر طنز,اس ام اس جدید,joke,sms

اس ام اس عاشقانه,اس ام اس

اس ام اس sms ، پیامک,اس ام اس عاشقانه,لطیفه,جوکهای زیبا,جوک جدید,اس ام اس سرکاری,داستان و حکایت,شعر طنز,اس ام اس جدید,joke,sms

اس ام اس شب قدر و شهادت حضرت علی(ع)

اس ام اس شب قدر و شهادت حضرت علی(ع)

انیس قلب خود تنها خدا کن / خدا را در دل شبها صدا کن

ز خوف حق چو اشکی را چکاندی / به حال این رفیقت هم دعا کن . . .

ادامه مطلب ...

اس ام اس شهادت حضرت علی(ع) و شب قدر

اس ام اس شهادت حضرت علی(ع) و شب قدر


ادامه مطلب ...

اس ام اس و متن تبریک سالگرد ازدواج

گرامیداشت سالگرد عروسی گرامیداشت یکسال عشق، اعتماد

مشارکت، تحمل و پشتکار است و البته تمدید آنها برای یکسال دیگر

سالگرد ازدواجمان مبارک

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

در ثانیه‌های بودنت می‌مانم. در فصل شکست خوردنت می‌مانم
یک سال نه ده سال چه فرقی دارد. تا لحظه دل سپردنت می‌مانم و دوستت دارم
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ادامه مطلب ...

اس ام اس تبریک ازدواج

بزرگترین جراح و متخصص عالم قلب شما دو تا را با شکوه و زیبایی تمام به هم پیوند زد

عمل پیوندتان مبارک باد

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ازدواج پیوندی است که هیچ کس در آن ضرر نمیکند.

اگر همسر خوبی بدست آوردی خوشبخت میشوی و در غیر اینصورت فیلسوف میشوی !

پیوندتان مبارک

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ادامه مطلب ...

اس ام اس دوری و جدایی

گر لبی خنده زند یاد شماییم/روز و شب در عطش لطف خداییم
ما که در یاد همیم از چه جداییم/کی شود بار دگر پیش هم آییم؟

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دو چشمت طرحی از باغ بهشته, جدا از تو برام دنیاچه زشته
 تو آنجا بی منو من بی تو اینجا, چه باید کرد کار سرنوشته.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ادامه مطلب ...

اس ام اس دوری

هر لحظه جدا از تو برام ماهی و سالی با هر نفسم داد میزنم جای تو خالی


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

جدا از تو نمی خواهم ببینم روی دنیا را بیا تا در شب چشمت ببازم صبح فردا را

بیا ای هم نفس در هم بریزیم این نفس ها را بیا با عشق خود آتش زنیم این کهکشان ها را


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ادامه مطلب ...

اس ام اس عاشقانه جدایی

به چشم خسته ی من آسمون سنگ شده ، لعنت به این جدایی دلم برات تنگ شده


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


دراین دنیا نکردم من گناهی /  فقط کردم به چشمانت نگاهی

 اگر باشه نگاه من گناهی / مجازاتم بکن غیر از جدایی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ادامه مطلب ...

اس ام اس ولادت امام حسن(ع)

اس ام اس ولادت امام حسن (ع)

اس ام اس ولادت امام حسن مجتبی - www.RadsMs.com

نیمه ماه مبارک بس شرافت دارد امشب

چون خدا بر بندگان خود عنایت دارد امشب

جشن میلاد حسن(ع) در عرش اعلا گشته بر پا

زین سبب بر لیلة الاسرا شباهت دارد امشب . . .

.

.

ادامه مطلب ...

پنج داستان کوتاه جالب و خواندنی

پنج داستان کوتاه جالب و خواندنی

داستان های جالب و خواندنی جدید - www.RadsMs.com

ادامه مطلب ...

اس ام اس عاشقانه فراموشی

می روم شاید فراموشت کنم

با فراموشی هم آغوشت کنم

می روم از رفتنم دل شاد باش

از عذاب دیدنم آزاد باش

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

خواستم خودمو گول بزنم ؛ همه ی خاطراتم رو انداختم یه گوشه ای و گفتم : فراموش ؛ یه چیزی ته قلبم خندید و گفت : یادمه

 


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ادامه مطلب ...

اس ام اس عاشقانه فراموشی جدید

درسته که یه روزی فراموش می کنی و یه روز دیگه فراموش می شی ولی اینو بدون

فراموش شدگان هرگز فراموش کنندگان را فراموش نمی کنند

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

کاش تو دنیا دو رنگ گل وجود داشت قرمزو سفید

قرمزها مال تو ؛ سفید مال من

که اگر تو منو فراموش کردی

گل های قرمزت پر پر بشه

ولی اگر من تو رو فراموش کردم

گل های سفید کفنم بشه...


 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ادامه مطلب ...

اس اس دلتنگی مرداد ۹۰

دلتنگ تر از آن که دلم را بشکانی
من آمده ام یا نشود یا نتوانی
من آمده ام تا که به چشم تو بدوزم
چشم های شکست خورده ی رویای جوانی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تنهایی و دل تنگی هایتان‌ را پیش‌فروش نکنید

فصل‌اش که برسد به قیمت می‌خرند !!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ادامه مطلب ...

اس ام اس دلتنگی

من اینجا بس دلم تنگ است

 و هر سازی که می بینم بد آه نگ است

 بیا ره توشه برداریم قدم در راه بی برگشت بگذاریم

 ببینیم آسمان هر کجا آیا همین رنگ است

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


اگر دلتنگی کم آوردی غصه نخور! من به حای هر دویمان دلتنگتم!!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ادامه مطلب ...

اس ام اس دلتنگی جدید

دلتنگ تو امروز شدم تا فردا / فردا شد و باز هم تو گفتی فردا

امروز دلم مانده و یک دنیا حرف / یک هیچ به نفع دل تو تا فردا


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

خورشید مردّد است، کمرنگ شده هر چیز که دست می زنم سنگ شده

انگار که حال و روز دنیا خوش نیست شاید که دلت برای من تنگ شده


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ادامه مطلب ...