اس ام اس عاشقانه,اس ام اس

اس ام اس sms ، پیامک,اس ام اس عاشقانه,لطیفه,جوکهای زیبا,جوک جدید,اس ام اس سرکاری,داستان و حکایت,شعر طنز,اس ام اس جدید,joke,sms

اس ام اس عاشقانه,اس ام اس

اس ام اس sms ، پیامک,اس ام اس عاشقانه,لطیفه,جوکهای زیبا,جوک جدید,اس ام اس سرکاری,داستان و حکایت,شعر طنز,اس ام اس جدید,joke,sms

جک و اس ام اس های زن و شوهری

جک و اس ام اس های زن و شوهری


بچه از باباش میپرسه: بابا، تو بهشت زنها از شوهراشون جدا زندگی میکنند یا باهم هستن؟
باباهه میگه: بچه جون، اگه زنها با شوهراشون یکجا باشن که آنجا دیگه بهشت نمیشه‎...

ادامه مطلب ...

پیامک های خنده دار،جوک،سرکاری جدید

مجموعه ایی بسیار زیبا و گلچین شده از اس ام اس های طنز , جک , خنده دار و سرکاری که در اختیار کاربران پایگاه سرگرمی SMS5 قرار گرفته است.

پیامک های خنده دار،جوک،سرکاری جدید

عر عر عر ، به من میگن خر ، یه عمره که خر هستم! همیشه باربر هستم! خری که میگن من هستم ! گوشی موبایل به دستم ، در حال خوندن هستم!...

ادامه مطلب ...

اس ام اس های جدید عاشقانه

اس ام اس های جدید عاشقانه مهر ماه


در ماه مهر بادهای پاییزی بی مهری را با برگ درختان آغاز میکنند . . .

.

.

.

گر طبیبانه بیایی بر سر بالینم / به دو عالم ندهم لذت بیماری را . . .

ادامه مطلب ...

جک و اس ام اس های جدید

جک و اس ام اس های خنده دار و زیبا …

شب قراریست که ستاره ها برای بوسیدن ماه میگذارند و چه زیباست شرم زمین که خودش را به خواب میزند .

——————

بی تابم و دل برای دیدار تو تنگ است . تقصیر دلم چیست مرام تو قشنگ است .

ادامه مطلب ...

اس ام اس های جدید عاشقانه انگلیسی با ترجمه فارسی

پایگاه تفریحی آلامتو

Love is Pure

Love is Sure

Love is sweet poison

that Doctors can’t cure

عشق یعنی پاکی

عشق یعنی اطمینان

عشق یه زهر شیرینه

که دکتر ها نمیتونن درمانش کنن!

ادامه مطلب ...

اس ام اس های جدید طنز و خنده دار … مخصوص حالگیری خانم ها

مرد اولی : امان از دست این زنها ! زنم تمام دارائیمو برداشت و رفت ! دومی : خوش به حالت ! زن من تمام دارائی مو برداشت و نرفت !

——————-

می دونی چرا زنها بیشتر از مردها عمر می کنند؟ . . . چون زن ندارن!...

ادامه مطلب ...

اس ام اس های جدید ویژه ماه مبارک رمضان

ماه مبارک آمد، ای دوستان بشارت
کز سوی دوست ما را هر دم رسد اشارت
آمد نوید رحمت، ای دل ز خواب برخیز
باشد که باقی عمر، جبران شود خسارت ادامه مطلب ...

اس ام اس مخصوص شب قدر۲

امشب رحمت دوست جاریست، مانند رود، نه! مانند باران، اگر دلتان لرزید، بغضتان ترکید،

کسی اینجا محتاج دعاست، اگر یادتان بود باران گرفت دعایی به حال من بیابان کنید...

ادامه مطلب ...

اس ام اس و پیامک های جدید عاشقانه , Love SMS

اس ام اس و پیامک های جدید عاشقانه , Love SMS

تو را در مثنوی پیدا نکردم / حضوری دیگری پیدا نکردم / سرودم هر غزل تنها بودی / برایت ثانوی پیدا نکردم

_________________________

به کدامین شهر نگاهت بخشم دل بی تابم را / تو تمنای دلی هر شب و هر خوابم را...

ادامه مطلب ...

اس ام اس مخصوص شب های قدر

مجموعه ایی از پیامک های بسیار زیبا  ویژه تسلیت شب های پر فیض قدر که در سایت SMS5 در اختیار شما دوستان قرار گرفته است.

عکس اس ام اس مخصوص شب های قدر

اس ام اس مخصوص شب های قدر :

امشب رحمت دوست جاریست، مانند رود، نه! مانند باران، اگر دلتان لرزید، بغضتان ترکید، کسی اینجا محتاج دعاست، اگر یادتان بود باران گرفت دعایی به حال من بیابان کنید

ادامه مطلب ...

اس ام اس فلسفی و عرفانی جدید

اس ام اس فلسفی و عرفانی جدید

دل به دریا بستن هنر نیست ، حرمت قطره را نگه داشتن هنر بزرگی است . . .

_-_-_-_-_-_-_-_ اس ام اس فلسفی _-_-_-_-_-_-_-_

نبرد های زندگی همیشه به نفع قوی ترین و سریع ترین ها پایان نمیپذیرد
دیر یا زود بردن با کسی است که بردن را باور دارد . . .

ادامه مطلب ...

اس ام اس ویژه عید فطر


خداحافظ ای ماه غفران و رحمت خداحافظ ای ماه عشق و عبادت

خداحافظ ای ماه نزدیکی بر آرزوهـا
خداحافظ ای ماه مهمانی حق تعالی
خداحافظ ای دوریت سخت و جانکاه
خــداحـــافـــظ ای بــهـتریـن ماه الله

*چه زود رفت این رمضان عمر ما … پس، بر لب جوی نشین و گذر عمر ببین....

ادامه مطلب ...

اس ام اس عاشقانه

مجموعه ایی از اس ام اس های عاشقانه فوق العاده زیبا را برای شما کاربران SMS5 آماده نموده ایم.

اس ام اس عاشقانه – سری 3

بی تو اینجا همه در حبس ابد تبعیدند / سالها هجری و شمسی همه بی خورشیدند .

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

گر تو یارم نشوی آخر خرداد من است / فکر بی تو شدنم دشمن بنیاد من است / تا زمانی که تو شیرینی و دوری ز دلم / رنگ خون بر جگر این دل فرهاد من است ....

ادامه مطلب ...

اس ام اس و پیامک آغاز ماه مبارک رمضان


بـر هــر نفست اشاره دارد رمضان / بر عشق و عطش نظاره دارد رمضان

در ظلمت بیکرانه ی شبهامان / دریا دریا ستاره دارد رمضان . . .

ماه ضیافت الهی مبارک...

ادامه مطلب ...