اس ام اس عاشقانه,اس ام اس

اس ام اس sms ، پیامک,اس ام اس عاشقانه,لطیفه,جوکهای زیبا,جوک جدید,اس ام اس سرکاری,داستان و حکایت,شعر طنز,اس ام اس جدید,joke,sms

اس ام اس عاشقانه,اس ام اس

اس ام اس sms ، پیامک,اس ام اس عاشقانه,لطیفه,جوکهای زیبا,جوک جدید,اس ام اس سرکاری,داستان و حکایت,شعر طنز,اس ام اس جدید,joke,sms

اس ام اس و جوک خنده دار جدید

اس ام اس و جوک خنده دار جدید

طرح تعویض زنان فرسوده:

شاه نسا، ماه نسا، گل نسا تحویل دهید

آرمیتا، پارمیدا، آناهیتا تحویل بگیرید …

___________________

ای شیرجه رفته توی قندان، و ای هیکل تو منارجنبان، ای هشت بهشت خوشگل من، دروازه ی دولت دل من، در قلب منی، قسم به سعدی، باقیش برای وقت بعدی

___________________

گر به تو افتاد نظر، چهره به چهره، رو به رو… پا به فرار مینهم، کوچه به کوچه، کو به کو

___________________

به یکی میگن: سگتون بچه ی مارو گاز گرفته، میگه:

اولا سگ ما گاز نمیگیره، ثانیا سگ ما همیشه بسته است، ثالثا ما سگ نداریم!!!

___________________

وقتی ازت دورم فکر نکنی فراموشت میکنما، نه! فقط بهت فرصت میدم دلت برام تنگ بشه

___________________

به یکی میگن به زنبورایی که از کندو محافظت میکنن چی میگن؟ میگه: میگن خسته نباشید!

___________________

شعر یکی برای نامزدش: صبح که دره پنجرمون وا میشه، عصر که در پنجرمون وا میشه، شب که در پنجرمون وا میشه، وای که چقدر پنجرمون وا میشه!!!

___________________

یکی رو به زور وادار به نماز خوندن میکنن، بعد میبینن نشسته داره همینجوری دعا میکنه، میرن گوش میدن میبینن میگه: خدایا! اینا منو به زور وادار کردن به نماز خوندن، تو خودت قبول نکن

___________________

دنبال یه اس ام اس توپ میگشم تا واست بفرستم، هیچی پیدا نشد خواستم خبرت کنم

___________________

لبخندت را به هر قیمتی خریدارم….. شوخی کردم، نخندیا! هزار تومن بیشتر ندارم

___________________

من خیلی خوشحالم که ایرانسل اومد و ثابت کرد با خط پنج هزار تومنی هم میشه واژه ی دوستت دارم را ارسال کرد، پس عزیزم این همه دهن بین نباش، مرسی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد