اس ام اس عاشقانه,اس ام اس

اس ام اس sms ، پیامک,اس ام اس عاشقانه,لطیفه,جوکهای زیبا,جوک جدید,اس ام اس سرکاری,داستان و حکایت,شعر طنز,اس ام اس جدید,joke,sms

اس ام اس عاشقانه,اس ام اس

اس ام اس sms ، پیامک,اس ام اس عاشقانه,لطیفه,جوکهای زیبا,جوک جدید,اس ام اس سرکاری,داستان و حکایت,شعر طنز,اس ام اس جدید,joke,sms

اس ام اس برای تبریک تولد، اس ام اس مخصوص تولد

اس ام اس برای تبریک تولد، اس ام اس مخصوص تولد

امروز روز توست و من
تمام دلتنگیهایم را
به جای تو
در آغوش می کشم
چقدر جایت میان بازوانم خالیست
تولدت مبارک

.

.

صدای یک پرواز
فرود یک فرشته
آغاز یک معراج
و شروع یک زندگی

” تولدت مبارک “...

این هدیه ی آسمانی چشمانت
دلبسته به شمعدانی چشمانت
ای عشق تولدت مبارک ، قلبم
تقدیم به مهربانی چشمانت …

___________________

یک سبد احساس را
با تو قسمت می کنم
در شب میلاد تو
جان نثارت می کنم
عشق زیبای تو را
رونق دل می کنم
با تو ای زیباترین
احساس بودن می کنم… …

تولدت مبارک

___________________

امروز روز میلاد توست
و من در تب در کنار تو بودن
میسوزم…
من نیستم و تو،
بی من این روز را جشن خواهی گرفت
فقط لطفی کن
و جای دل مرا خالی بگذار
تولدت مبارک…

___________________

(عدد سال تولد …)مین ترنم فرا رسیدن سالروز تولدت را در گوش قاصدکهای عشق و زندگی زمزمه خواهم کرد تا برف زمستانی از شوق حضورت بهار را لمس کند

آغاز بودنت مبارک

___________________

امروز به تو فکر میکنم
به زمانی که چشم گشودی
و آغوش زمان ضربان قلبش را با تو یکی نمود
دنیایم با تو آغاز شد

تولدت مبارک

___________________

در آن روز که فرشتگان
از عشق سرشار بودند و پایکوبی میکردند
دانستم،‌ تو ای نازنین پای بر زمین خاکی عالم
نهاده ای، پس برای خوش آمدی گویی
هدیه ای تقدیمت میکنم و آن قلب کوچک و بی ریای من است

تولدت مبارک….

___________________

و امروز دوباره متولد می شوی
و شمعها ، که سهم توست از زندگی
و ستاره هائی که به میهمانی آمده اند
و شکوفه هائی که دوباره خواهند شکفت
و عطری که نصیب پروانه هاست
و تو سهم من از تمام زندگی
تولدت مبارک… …

___________________

امروز که تولد توست
برای تو َبرای چشمهای تو
هدیه ام ناقابل است
خاطراتی از فرداهامان
برای بودنت
همراه ترانه های خیس و باران خورده چشمهایم
و من َ در هر تولد تو
باز زنده می شوم
(تولدم مبارک)

___________________

نهال ِ عمر ِ تو ای دوست همیشه رعنا باد
بهار حــُسن ِ تو بی آفت از خزان ها باد
هماره شمع وجود ِ تو روشنایی بخش
همیشه روشنیت گرم و محفل آراباد!

تولدت مبارک

___________________

دل را از پیله ی قهرش بیرون خواهم کشید
واژه ها را از خواب فراموشی بیدار خواهم کرد
دسته گلی از یاس و باران برایت خواهم چید
نقش لبخندرا بر چهره ی زیبایت خواهم پاشید

تا جرأت نوشتن این سطرلرزان را پیدا کنم:
تولدت مبارک …

___________________

و تو
در هیاهو
چه شادمانه خاموش کردی

آخرین شمع را

و من
در سکوت
چه عاشقانه گفتم
تولدت مبارک ..

___________________

شب میلاد تو ای دوست برای دل من
شب میلاد همه خوبی هاست
دل من امشب ازاین حادثه خوش لبریز
دامن افکارم
پر گل های خیال تو شده است
تک تک گلها را
یک به یک می بوسم
و به دل می دوزم
گرچه دوریم از هم
دلی از عاطفه لبریز و پر از عطر امید
توشه ی راهت باد …

___________________

روز تولدت
در دل خاک ترک خورده قلبم
دانه ای احساس می کارم
می دانم دست های کوچکش را
رو به خورشید وجودت می برد بالا
زیر سایه مهربانت قد کشیدم
تو را با هیچ خاکی دیگری قسمت نمیکنم
آغاز نگاه زیبایت مبارک

___________________

تولدت مبارک با صد هزار تا بوسه !
عشق منی عزیزم نذار دلم بپوسه !

___________________

امروز سالروز تولد توست و من برایت هدیه ای نخریده ام که آنچه خریدنی است بی شک ٬ لایق تو نیست. من روز تولدت٬ خود متولد می شوم …

تولدمان مبارک

___________________

دیشب برای روز تولدت
یک سبد ستاره چیده ام
تکه ای ازماه را
و یک شاخه نیلوفر
تو متولد می شوی
و من عاشق تر میشوم

” تولدت مبارک”

___________________

امروز هوا دوباره
حس قشنگی داره
نم نم عشق و مستی
از آسمون میباره
تولدت مبارک
اگه قابل بدونی
رها از این تن میشم
این هدیه تولد
پیشکش چشمای تو
نازگل زیبای من

___________________

مثلِ گلِ یاسی برخوشه یِ دلِ من
عطرتو پیچیده درکوچه یِ منزلِ من
روز میلادت مبارک ناز گل خوشگل من

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد