اس ام اس عاشقانه,اس ام اس

اس ام اس sms ، پیامک,اس ام اس عاشقانه,لطیفه,جوکهای زیبا,جوک جدید,اس ام اس سرکاری,داستان و حکایت,شعر طنز,اس ام اس جدید,joke,sms

اس ام اس عاشقانه,اس ام اس

اس ام اس sms ، پیامک,اس ام اس عاشقانه,لطیفه,جوکهای زیبا,جوک جدید,اس ام اس سرکاری,داستان و حکایت,شعر طنز,اس ام اس جدید,joke,sms

اس ام اس عاشقانه شهریور 90

مرنج از من ، که دل را نباشد طالقت رنجت / به دنیایی نمی بخشم صفای قلب یکرنگت

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *



کَس نمیداند در این بحر عمیق / سنگ ریزه قیمت دارد یا عقیق


من همین دانم که در این روزگار / هیچ چیز ارزش ندارد جز رفیق


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ای صبا گر بگذری از کوی مهرافشان دوست / دوست ما را گو سلامی ، دل همیشه تنگ اوست

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دلتنگ دیدار تو ام / ای ماه شهر آرای من

ای چشم های روشنت / آیینه ی فردای من


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


آنقدر نفــس میکشم تا تمـــام شود همه ینفـــس هایی که هی سراغ تـــو را میگیرند...


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *



فاصله

یا تو
چه فرقی می کند ؟
هر دو مرا یاد یک چیز می اندازد
تنهایی …!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


منم دلتنگ رویت / دلم آید به سویت
چه کردی با دل من / که کرده آرزویت

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


ترا زیباترین می دانم ای دوست/ ز رویت عشق را می خوانم ای دوست

مرا در عاشقی کردی تو مجنون / چه لیلاوش شدی در جانم ای دوست!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


من ، تو ; ما

  یادت هست ؟
تمام شد …
حالا : تو ، او ; شما
من هم به سلامت

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


“به یاد” هم بودن ، قشنگترین هدیه ایست که نیاز به “با هم” بودن ندارد

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


ای کـــاش دلـــم اســیـــر و بــیـمار نبود / در بـــنـــد نــــگاه او گــــرفــتــار نــبـود
من عاشق واو زعشق من بی خـبر است / ای کــاش دل و دلــبــــر و دلـــدار نـبود


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


میان باز ها یک باز تنهاست / در اوج قله بی آواز تنهاست
کبوتر با کبوتر هم غریبست / “کبوتر با کبوتر، باز تنهاست”


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


صفای باطنت را دوست دارم / کلام و ظاهرت را دوست دارم
تو گرچه دوری از من ای عزیزم / وفای حاضرت را دوست دارم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


قلب پر از سکوتم دلتنگه از جدایی / بی تو ببین چه سرده تابستون و تنهایی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


از حساب و کتاب بازار عشق هیچگاه سر در نیاوردم !
و هنوز نمی دانم چگونه می شود هربار که
تو بی دلیل ترکم می کنی من بدهکارت می شوم . . . ؟


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


بعد از گذشت ِاین همه سال عاشقم هنوز / هر چند اگر نمانده مجال عاشقم هنوز

در آرزوی بوسه ای از آن لبم، ببین! / با این همه امید محال عاشقم هنوز

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


دل خوش میطلبم سیری چند؟ / پای در بند به زنجیری چند؟؟

با چنین باده و جامی ساقی / تو بگو عشق و صفا سیری چند؟؟


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


سکوتم را بشکن...! فضای خلوتم را بشکن...!
اما دیگر دلم را نه

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


دوسِت دارم چون دلمو نمیشکنی تو / بیشتر از خودم به فکر منی تو
دوسِت دارم چون همیشه کنارمی تو / خسته که باشم، بی قرارمی تو

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


بخاطر دلت که دریاست / چشمایی که تموم دنیاست
همیشه از خودت گذشتی / بخاطر همینکه هستی
دوست دارم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


دوسِت دارم چون که تکیه گاهَ می تو / تو گریه هام همیشه پناهمی تو
دوسِت دارم چون تو شبا ستارمی تو / همه میگن نیمه ی گم شدمی تو

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد