اس ام اس عاشقانه,اس ام اس

اس ام اس sms ، پیامک,اس ام اس عاشقانه,لطیفه,جوکهای زیبا,جوک جدید,اس ام اس سرکاری,داستان و حکایت,شعر طنز,اس ام اس جدید,joke,sms

اس ام اس عاشقانه,اس ام اس

اس ام اس sms ، پیامک,اس ام اس عاشقانه,لطیفه,جوکهای زیبا,جوک جدید,اس ام اس سرکاری,داستان و حکایت,شعر طنز,اس ام اس جدید,joke,sms

اس ام اس غمگین و دلشکسته

اگر یار مرا دیدی به خلوت بگو ای بی وفای بی مروت
 غمم دادی و غمخوارم نکردی سروکارت به فردای قیامت


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
با تو از عشق میگفتم از پشیمانی
و از اینکه فرصتی دوباره هست یا نه ؟!... در جواب صدایی بی وقفه می گفت:
"دستگاه مشترک مورد نظر خاموش می باشد!!!"

  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

گفته بودی : یا تو یا هیچکس!!!! ولی من ساده انگار فراموش کرده بودم
که این روزها هیچکس هم برای خودش کسیست. کسی حتی مهم تر از من !!

  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
من همیشه تشنه ما بودم و تو همیشه از من سیر بودی...
  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

در عجبم چطور هنوز ستون فقراتت سالم است
 وقتی با این انهدام  سخت از چشمانم  افتادی !
  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
می بوسم می گذارم کنار ، تمام  چیز هایی که ندارم را ،دست هایت را
 شانه هایت را ، عاشقی ات را ،  همه را
  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
مگر با باد نسبتی داری؟... چقدر شیبه تو یک لحظه آمد مرا پیچاند و رفت !!!
  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
دلم صاف نمی شود با تــو حالا تو هــی به مهـربانی ام دخیل ببند

  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
پشت پا خوردم ز هر کَس که گفت یار منه / چون که دیدم روز و شب در پی آزار منه
هرکه دستی از محبت حلقه کرد بر گردنم / دیدم این دست محبت ، حلقه دار منه
  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
جلوتر نیا! خاکستر می شوی. اینجا دلی را سوزانده اند...!!
  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
به من نگو نمی خوام اسمی ازت بیارم / هر چی که بود تموم شد نگو دوست ندارم
همش نگو نمی خوام به پای تو بسوزم / من اشتباه کردم عاشقتم هنوزم
  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 
از آدما دلم شکست واسه همیشه / دلم می خواد دعا کنم اما نمی شه
دوسش داشتم  دوسش ... قد نفسهام / بدون اون نمی تونم من خیلی تنهام
 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

هنوز نیامده ای خداحافظ ؟تقصیر تو نیست
همیشه همین گونه بوده ، برو اما من پشت سرت دست نه ، دل تکان می دهم !!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

از حساب و کتاب بازار عشق هیچ گاه سر در نیاوردم !
و هنوز نمی دانم چگونه می شود هربار که تو بی دلیل ترکم می کنی
من بدهکارت می شوم ؟

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ای دلم دیدی که ماتت کرد و رفت/  خنده ای بر خاطراتت کرد و رفت
 من که گفتم این بهار افسردنیست / من که گفتم این پرستو رفتنیست
 آه عجب کاری به دستم داد دل / هم شکست و هم شکستم داد .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

گفتی که ما به درد هم نمی خوریم!.. اما هرگز نفهمیدی...
من تو را برای دردهایم نمی خواستم...

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

امشب ز غمت میان خون خواهم خفت / وز بسترِ عافیت برون خواهم خفت
باور نکنی خیال خود را بفرست  / تا در نگرد که بی تو چون خواهم خفت

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
از دوریت چه دارم غیر از دلی شکسته  / ذهنی همیشه ابری ، فکری همیشه خسته

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد